Getin Phone

Getin Phone

Sprawdź, co zyskasz dzięki Getin Phone.
  • telefoniczny dostęp do produktów Getin Banku
  • przelewy, założenie lokaty, sprawdzenie salda przez telefon
  • dostęp o każdej porze, gdziekolwiek jesteś
  • oszczędność czasu i wygoda
Masz u nas konto albo lokatę? Teraz dajemy Ci możliwość telefonicznego dostępu do Twoich produktów.

Oferujemy Ci przede wszystkim:

  • telefoniczny dostęp do produktów bankowych
  • wysokie bezpieczeństwo realizowanych dyspozycji
  • oszczędność Twojego czasu
  • komfort i wygodę wydawania dyspozycji dotyczących Twoich produktów bankowych
  • dostęp do usługi aktywowany w oddziale Getin Banku lub pod numerem Infolinii 197 97

Przykładowe dyspozycje:

  • przelewy
  • założenie/zerwanie lokaty
  • ustanowienie zlecenia stałego
  • uzyskanie informacji o saldzie rachunku lub ostatnich transakcjach
  • potwierdzenie realizacji operacji
  • zmiana adresu korespondencyjnego
  • zamówienie oświadczenia lub opinii
Dzięki usłudze Getin Phone możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu. Wszystkie dyspozycje złożysz telefonicznie, siedząc wygodnie w swoim fotelu.

Promocje

Aktywuj Getin Phone i zyskaj telefoniczny dostęp do swoich produktów!

Getin Phone to również bezpieczeństwo dyspozycji, oszczędność czasu, komfort i wygoda. Dostęp przez telefon m.in. do: przelewów, założenia lokaty, informacji o saldzie, zmiany limitów transakcji, zmiany adresu korespondencyjnego. Jak aktywować usługę? Poprzez Infolinię 197 97 lub w Oddziale Banku.


Jak uzyskać?

  1. Usługę możesz aktywować dzwoniąc na Infolinię pod numer 197 97
  2. Aktywacja dostępna jest również w dowolnym Oddziale Getin Banku
  3. Dostęp do Banku przez telefon to wygoda i oszczędność czasu
  4. Aktywacja Getin Phone zajmie Ci tylko chwilę, a zyskujesz dostęp do swoich produktów przez telefon
  5. Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z Infolinią

Dokumenty do pobrania:

Doradzimy Ci, jaki produkt wybrać


Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 (Bank), na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926, z późn. zm.) informuje, iż jest administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych. Dane te będą przetwarzane przez Bank w celu podjęcia przez Bank niezbędnych działań związanych z zawarciem i wykonaniem umowy, w związku z którą zostały przekazane, a także w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług Banku. Dane osobowe mogą być przekazane przez Bank wyłącznie podmiotom upoważnionym przez przepisy prawa, w tym podmiotom wskazanym w art. 105 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665, z późn. zm.), a w szczególności do banków, Biura Informacji Kredytowej SA, Systemu Bankowy Rejestr prowadzonego przez Związek Banków Polskich z siedzibą w Warszawie oraz innych instytucji ustawowo upoważnionych do udzielania kredytów w przypadkach, zakresie i celu określonych w ustawie Prawo bankowe oraz podmiotom wskazanym przez Panią/Pana przy zawieraniu umowy. Bank informuje o przysługującym Pani/Panu na podstawie art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych prawie dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednakże ich podanie warunkuje wykonywanie czynności bankowych.