Aktualizacja Bankowości Mobilnej

06.10.2017

Zachęcamy do pobrania lub aktualizacji aplikacji Getin Mobile.
Poniżej przedstawiamy zmiany, które wprowadziliśmy.

 

1. Zarządzanie kanałami dostępu w Bankowości Mobilnej

 

Od teraz będzie możliwe sprawdzenie, które kanały (Bankowość Internetowa, Bankowość Mobilna, Bankowość Telefoniczna) dostępu do Banku są aktywne oraz je zablokować lub odblokować bezpośrednio w aplikacji. Wystarczy wejść w sekcję Ustawienia/Kanały dostępu do Banku.

Bankowość Mobilna
 Bankowość Mobilna

Bankowość Mobilna

W aplikacji sprawdzić będzie można również ostatnie udane i nieudane próby logowania się do konta w Bankowości Internetowej. Po zauważeniu niepokojących prób logowania do konta, łatwo będzie można zablokować ten kanał w aplikacji Getin Mobile.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

Dodaliśmy również podgląd aktywnych urządzeń mobilnych oraz możliwość ich usunięcia. 

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

W Ustawieniach można będzie również zmienić limity transakcji w Bankowości Mobilnej. Zmiana limitu wymaga potwierdzenia kodem PIN oraz dodatkowo kodem autoryzacyjnym z SMS. Kod wysyłany jest na numer podany w Bankowości.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

 

2. Zmiana ekranu autoryzacji kodem PIN – jeszcze szybsza autoryzacja transakcji

Obecny ekran podania kodu PIN wyświetlany we wszystkich operacjach, które wymagają autoryzacji, został zastąpiony nowym ekranem, na którym widoczne są od razu cyfry w układzie zgodnym z widokiem wybierania numeru telefonu. W Bankowości Mobilnej liczy się każda sekunda, dlatego cieszymy się, że zatwierdzanie operacji PINem będzie teraz trwało jeszcze krócej. Po podaniu ostatniej cyfry kodu PIN niepotrzebne będzie dodatkowe potwierdzenie. Jeśli wpisany numer będzie poprawny, zostanie od razu wyświetlony ekran potwierdzenia operacji. W przypadku wpisania błędnego kodu, poprosimy o ponowne wpisanie PINu.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

 

3. Opłata za przelew

Zależy nam na tym, by nasi Klienci byli w pełni świadomi wszelkich dodatkowych opłat, które wiążą się z realizacją transakcji, dlatego już od jakiegoś czasu w Bankowości Internetowej przy przelewach wyświetlamy, czy są one darmowe, czy będzie za nie pobrana dodatkowa opłata. Teraz dokładnie taką samą informację pokażemy przy wykonywaniu przelewu w Bankowości Mobilnej.

Bankowość Mobilna

 

4. Poprawki wyświetlania kont dla Klientów z produktami we współwłasności.

Klienci, którzy mają tylko produkty wspólne po zalogowaniu się zobaczą od razu kontekst z tymi produktami. Do tej pory wyświetlał im się pusty kontekst „moje”. Konteksty wyświetlane są w kolejności: moje, wspólne, pełnomocnictwa, firmy. Kontekst „moje” nadal pozostanie na liście i Klient będzie mógł się na niego przełączyć w dowolnym momencie.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

 

5. Wyciągi

W Bankowości Mobilnej będzie można zobaczyć swoje wyciągi oraz zmienić sposób ich otrzymywania.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

 

6. CRS/ Euro Fatca

Tak jak w Bankowości Internetowej, również w Bankowości Mobilnej podczas zakładania nowego produktu lub w Ustawieniach będzie można złożyć oświadczenie zwane potocznie Euro Fatcą. Konieczność pobierania od Klientów takiego oświadczenia reguluje ustawa o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami z maja 2017, która zobowiązuje wszystkie instytucje finansowe w Unii Europejskiej do zbierania takich danych i przekazywania ich odpowiednim organom.

 

Więcej informacji znaleźć można tutaj.

Bankowość Mobilna
Bankowość Mobilna

 

Aktualizację aplikacji można pobrać ze sklepu właściwego dla urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja.

 

Pozdrawiamy,
Zespół Getin Bank