Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.

(W placówkach Banku obowiązują zmienione zasady obsługi).

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Rotator - Strona główna Noble

Konto Oszczędnościowe

Oszczędzaj i realizuj marzenia

Elastyczne Konto Oszczędnościowe
do 2% w skali roku

Złóż wniosek w Programie Tarcza Finansowa PFR 2.0

Program pomocowy, skierowany do polskich przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa

Konto Osobiste

Konto Osobiste Noble

Witamy w Bankowości Osobistej Noble

Kredyt

Kredyt gotówkowy

RRSO 19,6%

Finansowanie wszystkich planów

#zostanwdomu

Bankuj bezpiecznie

Sprawdź informacje związane z działaniem Banku w czasie zagrożenia epidemicznego

Komfort obsługi i wyjątkowe przywileje

Atrakcyjne formy lokowania

Szeroka paleta rozwiązań inwestycyjnych

Komfortowa obsługa

Komfortowa obsługa

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Całodobowy dostęp do finansów osobistych dzięki Bankowości Internetowej

Historia transakcji, przelewy, odkładanie nadwyżek na koncie oszczędnościowym dostępne bez wychodzenia z domu.

BANKOWOŚĆ MOBILNA
Wygodniejsze korzystanie z Banku dzięki aplikacji mobilnej
Download_on_the_App_Store_Badge_PL_RGB_blk_100317.png [1.40 KB]
google-play-badge.png [1.92 KB]
Download_on_the_Huawei_AppGallery
Ponad 200 placówek w całej Polsce

Tabela podstawowa kursów walut

23.01.2021

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość