Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Rotator - Strona główna Noble

Najlepsza jakość obsługi w Polsce!

Dziękujemy za przyznanie tytułu "Złoty Bank" za najlepszą wielokanałową jakość obsługi w rankingu Złoty Bankier 2020, przygotowanym przez Bankier.pl i "Puls Biznesu".

Wsparcie dla kredytobiorców

W związku z obecną sytuacją, spowodowaną epidemią, wprowadziliśmy możliwość zawieszenia spłaty kredytów

#zostanwdomu

Bankuj bezpiecznie

Sprawdź informacje związane z działaniem Banku w czasie zagrożenia epidemicznego

Konto Oszczędnościowe

Elastyczne Konto Oszczędnościowe
1%

w skali roku do 200 000 zł przez 2 miesiące

Konto Osobiste

Konto Osobiste Noble

Witamy w Bankowości Osobistej Noble

Kredyt

Kredyt gotówkowy

RRSO 10,9%

Finansowanie wszystkich planów

Komfort obsługi i wyjątkowe przywileje

Atrakcyjne formy lokowania

Szeroka paleta rozwiązań inwestycyjnych

Komfortowa obsługa

Komfortowa obsługa

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Całodobowy dostęp do finansów osobistych dzięki Bankowości Internetowej

Historia transakcji, przelewy, odkładanie nadwyżek na koncie oszczędnościowym dostępne bez wychodzenia z domu.

BANKOWOŚĆ MOBILNA
Wygodniejsze korzystanie z Banku dzięki aplikacji mobilnej

    

Ponad 200 placówek w całej Polsce

Tabela podstawowa kursów walut

15.07.2020

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość