Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Bankuj bezpiecznie

Wspólnie możemy zadbać o bezpieczeństwo podczas zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Na bieżąco staramy się zapewniać naszym Klientom stały i pełny dostęp do naszych usług, a dodatkowo na tej stronie będziemy zamieszczać aktualne informacje o tym, jak działamy w obecnej sytuacji.

Przygotowaliśmy również kilka wskazówek, które pomogą Tobie i nam w bezpiecznym bankowaniu.

Bankuj bezpiecznie z domu

  • Pamiętaj, że nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, wykonać przelew czy założyć lokatę. Większość operacji zrealizujesz samodzielnie dzięki Bankowości Internetowej i Mobilnej przez 24 godziny na dobę. Tu możesz sprawdzić, jakie czynności wykonasz bez wychodzenia z domu.
  • Rób zakupy w Internecie, wiele rzeczy możesz kupić zdalnie z dostawą do domu.
  • Bądź czujny, uważaj na oszustów w sieci, chcących wykorzystać obecną nietypową sytuację. Wszelkie SMSy informujące o blokadzie środków czy konieczności dokonania płatności oraz zawierające link do strony z płatnościami, mogą być próbą wyłudzenia. Czytaj uważnie SMSy, nie klikaj w podejrzane linki. Polecamy również zmianę autoryzacji transakcji na mobilną.

…i poza domem

  • W sklepach stacjonarnych płać zbliżeniowo kartą lub telefonem. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego dotykania terminali i banknotów. Tu sprawdzisz, jak płacić telefonem i jak aktywować płatności zbliżeniowe.
  • Unikaj płacenia gotówką i nie wypłacaj jej na zapas. Nie ma zagrożenia, że w Polsce zabraknie gotówki. Więcej informacji możesz znaleźć w komunikacie NBP.

Co możesz zrobić w Bankowości Internetowej?

  • sprawdzić saldo rachunku, szczegóły operacji i pobrać potwierdzenie transakcji,
  • zamówić kartę do konta,
  • zrobić przelew krajowy, zagraniczny czy walutowy; możesz wykonać również przelew natychmiastowy Express Elixir,
  • doładować telefon,
  • zarządzać zleceniami stałymi,
  • zarządzać kartami do konta: aktywować kartę, nadać lub zmienić PIN, zablokować lub zastrzec kartę, zmienić limit,
  • sprawdzić informację o posiadanych lokatach i założyć nowe,
  • wziąć pożyczkę, złożyć wniosek o kartę kredytową lub limit w koncie.
  • sprawdzić informację o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły, opcja spłaty),
  • komunikować się z bankiem (wysłać wiadomość, złożyć reklamację),
  • założyć konto oszczędnościowe,
  • złożyć wniosek w programie „Rodzina 500 plus”.

Co możesz zrobić w Bankowości Mobilnej?

  • sprawdzisz saldo (także bez konieczności logowania się do konta),
  • sprawdzisz historię transakcji i pobierzesz potwierdzenie przelewu
  • zrobisz przelew krajowy, własny lub do odbiorcy zdefiniowanego
  • zapłacisz zbliżeniowo telefonem z Google Pay i Apple Pay,
  • w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz kartę, zmienisz PIN lub limit płatniczy
  • zapłacisz BLIKIEM w internecie,
  • zrobisz przelew krajowy i natychmiastowy, a także przelew na telefon BLIK,
  • sprawdzisz informacje o posiadanych lokatach lub założysz nowe,
  • łatwo i bezpiecznie się zalogujesz się odciskiem palca
  • dzięki komunikatom push powiadomimy Cię, gdy nowy przelew trafi na Twoje konto, wyślemy Ci również inne ważne wiadomości
  • skontaktujesz się z bankiem, możesz napisać do nas wiadomość lub zadzwonić od razu jako zalogowany Klient, dzięki Getin Phone,
  • założysz Elastyczne Konto Oszczędnościowe,
  • złożysz wniosek o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie.
#zdolniseniorzy #zdalniseniorzy #bankujzdomu #zostańwdomu

Wszyscy staramy się zadbać o bezpieczeństwo nasze i naszych bliskich. Dzisiaj szczególnie ważne jest, aby nasi seniorzy nie musieli wychodzić z domu. Z myślą o nich, przygotowaliśmy dla Was instrukcje i narzędzia, które pomogą wytłumaczyć, jak wykonać podstawowe czynności w Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Skontaktuj się z Infolinią

Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, możesz się z nami skontaktować, dzwoniąc na Infolinię, na numer +48 22 203 03 03.

W związku ze zwiększoną liczbą zapytań kierowanych do Banku czas odpowiedzi na połączenie telefoniczne oraz wiadomości elektroniczne może być tymczasowo wydłużony. Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności z tym związane. Jednocześnie zapewniamy, że mimo wyjątkowych okoliczności dbamy o jak najszybsze udzielanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

Jeżeli sprawa nie jest pilna, napisz do nas - na większość pytań odpowiedzi udzielamy w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak pomocy potrzebujesz natychmiast, prosimy, nie rozłączaj się przy kontakcie z Infolinią, tylko cierpliwie poczekaj na połączenie z konsultantem. 90% połączeń odbieramy w ciągu 10 minut. Rozłączając się i dzwoniąc ponownie, trafiasz na koniec kolejki oczekujących. Dziękujemy za zrozumienie.

Nasze placówki

Nasze placówki działają już w normalnych godzinach. Utrzymujemy w nich jednak odpowiednie zasady obsługi:

  • podczas wizyty pamiętaj o zachowaniu zalecanej odległości od innych osób – przynajmniej 2 metry
  • w placówkach nadal obowiązuje zasłaniania ust i nosa. W tym celu można wykorzystać maseczkę, ale również szalik lub chustkę.

Wsparcie dla kredytobiorców

BO - Bankuj bezpiecznie - Wakacje kredytowe

Skorzystaj z możliwości zawieszenia spłaty kredytu

Z uwagi na pandemię koronawirusa Bank wprowadza możliwość zawieszenia spłaty kredytu gotówkowego lub pożyczki, kredytu hipotecznego i kredytu samochodowego.

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi zawieszenia spłaty kredytu, a następnie do wypełnienia wniosku i przesłania go na dedykowany adres mailowy lub za pośrednictwem właściwego formularza.

Dodatkowe formy wsparcia

Dodatkowe formy wsparcia

Fundusz Wsparcia dla Kredytobiorców

Wsparcie w spłacie kredytu hipotecznego na cele mieszkaniowe oraz pożyczki na spłatę zadłużenia, pozostającego po zbyciu kredytowanej nieruchomości.

Program Tarcza Finansowa PFR

Program pomocowy skierowany do polskich przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa.

Pytania i odpowiedzi związane z obecną sytuacją

Jak dbamy o bezpieczeństwo w placówkach?

Dla wspólnego bezpieczeństwa wprowadziliśmy w obecnej sytuacji zmienione zasady obsługi Klientów w placówkach:

  • Aby nasi Klienci czuli się bezpiecznie, ograniczyliśmy liczbę Klientów, którzy w jednym momencie mogą przebywać w placówce, do maksymalnie 5 osób.
  • Pozostałych Klientów prosimy o oczekiwanie na obsługę przed wejściem do placówki.
  • Dla wspólnego bezpieczeństwa podczas wizyty pamiętaj również o zachowaniu zalecanej odległości od innych osób – przynajmniej 2 metry.
  • W naszych placówkach dezynfekujemy dłonie i urządzenia specjalnymi preparatami. W zależności od rozwoju sytuacji będziemy podejmować kolejne kroki.
  • W placówkach wystawione są również płyny dezynfekujące dla Klientów, zalecamy skorzystanie z nich po wejściu do placówki

Czy placówki działają tak jak zwykle?

Nasze placówki działają już w normalnych godzinach. Utrzymujemy w nich jednak odpowiednie zasady obsługi:

  • podczas wizyty pamiętaj o zachowaniu zalecanej odległości od innych osób – przynajmniej 2 metry
  • w placówkach nadal obowiązuje zasłaniania ust i nosa. W tym celu można wykorzystać maseczkę, ale również szalik lub chustkę.

Informację o dostępności konkretnych placówek znajdziesz tutaj.

Gdzie załatwię swoją sprawę, jeśli nie chcę teraz odwiedzać placówki?

Jeśli to możliwe, odłóż wizyty w placówkach na później. Większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną. Tutaj znajdziesz informacje, jakie operacje wykonasz samodzielnie w Bankowości Internetowej i mobilnej.

Jeśli jednak uznasz, że potrzebujesz pomocy banku, to w pierwszej kolejności skontaktuj się z naszą infolinią pod nr +48 (22) 203 03 03. Prosimy Cię tylko o wyrozumiałość, ponieważ czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy niż zazwyczaj. Jest to spowodowane większą ilością zapytań kierowanych tym kanałem przez Klientów.

Co mam zrobić, jeśli zapomniałem loginu do Bankowości Internetowej?

Jeśli nie pamiętasz swojego loginu do Bankowości Internetowej, zawsze możesz go sprawdzić na umowie lub w wiadomości e-mail z Banku.

Nawet jeśli już zmieniłeś login na własny, to zawsze możesz zalogować się tym loginem, który dostałeś podczas zawarcia umowy. Loginy możesz stosować zamiennie.

Jeśli nie masz pod ręką umowy ani maila, możesz również skorzystać z samodzielnego przypomnienia loginu na stronie.

Postępuj zgodnie z krokami instrukcji na ekranie.

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Bankowości Internetowej?

Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z możliwości samodzielnego zrestartowania hasła. Na stronie logowania wpisz swój login i kliknij przycisk dalej. Na kolejnym ekranie zobaczysz przycisk „Nie pamiętam hasła”- wybierz go i postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.

Jak samodzielnie odblokować Bankowość Internetową?

Jeśli zablokowałeś już Bankowość Internetową (np. błędnie wpisując hasło), to w łatwy sposób odblokujesz ten kanał dostępu samodzielnie:

  1. Jeśli używasz aplikacji Noble Mobile, zaloguj się, a następnie w menu wybierz Ustawienia/Kanały dostępu do Banku, Bankowość Internetowa – Odblokuj.
  2. Możesz skorzystać z przycisku Odblokuj, dostępnego po wpisaniu loginu konta, które zostało zablokowane. Zostaniesz przekierowany do formularza. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Jak zalogować się po raz pierwszy do Bankowości Internetowej?

  1. Na stronie www.getinbank.pl/bankowosc-osobista kliknij w przycisk ZALOGUJ.
  2. Podczas pierwszego logowania przygotuj swój login (znajdziesz go w wiadomości powitalnej e-mail z Banku oraz na umowie).
  3. Do pierwszego logowania wykorzystaj hasło startowe, które otrzymałeś w wiadomości SMS.
  4. Zmień hasło na własne. Możesz nadać dowolne hasło, które będzie Ci łatwo zapamiętać. Pamiętaj, że hasło powinno być trudne do odgadnięcia przez osoby postronne. W tym miejscu możesz też zdecydować, czy w przyszłości będziesz podawać hasło w całości, czy tylko wybrane znaki. Podczas każdego kolejnego logowania należy używać tylko nowego hasła.
  5. Podaj kod SMS. Otrzymasz go po wpisaniu swojego nowego hasła.
  6. Aby przyspieszyć logowanie możesz dodać własne urządzenie do Zarejestrowanych urządzeń. Podczas logowania na takim urządzeniu wystarczy podanie loginu i hasła.

Jak bezpiecznie wypłacać z bankomatu?

Jeśli musisz skorzystać z bankomatu, wypłacaj pieniądze telefonem – za pomocą kodu BLIK, wybierając w bankomacie wypłatę BLIKIEM, następnie przepisując kod z aplikacji Noble Mobile i potwierdzając transakcję PINem w aplikacji w telefonie. Możesz również to zrobić zbliżeniowo kartą, w bankomatach oznaczonych naklejką płatności zbliżeniowych.

Czy samodzielnie mogę zwiększyć zbliżeniowe limity wypłaty kartą?

Tak, możesz to zrobić w Bankowości Internetowej i Mobilnej. Szczegółowe wskazówki znajdziesz tutaj.

Czy kwoty płatności zbliżeniowych bez PIN zostały zwiększone?

Tak, bank ze swojej strony podniósł ten limit na wszystkich kartach. Natomiast, aby usługa była dostępna, konieczna jest jeszcze aktualizacja oprogramowania terminali płatniczych. Właściciele terminali starają się to zrobić najszybciej, jak to możliwe, ale ze względu na dużą liczbę terminali w Polsce potrzebują na to trochę czasu.

Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Jesteśmy stabilnym i bezpiecznym bankiem. Twoje pieniądze i oszczędności są tak samo bezpieczne, jak były przed epidemią. Dodatkowo pieniądze w każdym polskim banku chronione są przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do 100 tys. euro w złotych.

Czy gotówka nadal będzie dostępna w bankomatach?

Tak. Nie ma zagrożenia, że w Polsce zabraknie gotówki. Więcej informacji możesz znaleźć w komunikacie NBP.

Jak działa infolinia Banku?

Infolinia Banku działa bez zmian - Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

 

Nasi konsultanci pracują z pełnym zaangażowaniem, ale ze względu na większą liczbę zapytań, kierowanych obecnie do banku za pomocą tego kanału kontaktu, czas oczekiwania na połączenie może być wydłużony. Bardzo prosimy o wyrozumiałość.

Jak jeszcze mogę się skontaktować z Bankiem?

Jeśli chcesz skontaktować się z nami w sprawie zawieszenia spłaty kredytu, zapoznaj się z informacjami umieszczonymi tutaj. Możesz napisać do nas również na: kontakt@getinbank.pl lub wysłać wiadomość w Bankowości Internetowej i Mobilnej. Znajdziesz nas także na facebooku.

Jak aktywować płatności telefonem?

Zainstaluj aplikację Noble Mobile i zaloguj się do niej. Tutaj znajdziesz wskazówki, jak to zrobić. Aktywuj płatności Apple lub Google Pay, dodając do nich swoją kartę płatniczą. Jeśli nie masz odpowiedniej karty, możesz zamówić kartę wirtualną. Poniżej sprawdzisz, jak to zrobić w zależności od tego, czy Twój telefon posiada system iOS, czy Android.

  • Jeśli Twój telefon posiada system operacyjny Android, aktywuj płatności Google Pay:

Pamiętaj, aby korzystać z Google Pay, musisz posiadać telefon z systemem Android w wersji min. 4.4, wyposażony w moduł NFC (NFC musi być włączone), oraz zainstalowaną aplikację Noble Mobile z nadanym kodem PIN. Uwaga, Google Pay nie działa na urządzeniach, które mają zainstalowane niestandardowe oprogramowanie lub zmodyfikowane oprogramowanie fabryczne.

Jak aktywować Google Pay?

Jak dodać kartę wirtualną do Google Pay?

 

  • Jeśli Twój telefon posiada system operacyjny iOS, aktywuj płatności Apple Pay

Jak aktywować Apple Pay?

Jak dodać kartę wirtualną do Apple Pay?

Aktualności

23.06.2020
Podczas codziennego korzystania z Bankowości Internetowej zwróć uwagę na kilka elementów, dzięki którym będziesz mieć pewność, że logujesz się do Bankowości Internetowej Getin Banku.
22.06.2020
Drodzy Klienci! Przestrzegamy przed jednym z najczęściej występujących scenariuszy wyłudzenia środków od klientów banków – tzw. metodą na dopłatę.
29.04.2020
Dzisiaj po godzinie 18.00 mikro, małe i średnie firmy będące Klientami Getin Noble Banku będą mogły składać wnioski o udzielenie subwencji finansowej w ramach „Tarczy Finansowej PFR” za pośrednictwem bankowości internetowej.
Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość