Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.

(W placówkach Banku obowiązują zmienione zasady obsługi).

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Bankuj bezpiecznie

Wspólnie możemy zadbać o bezpieczeństwo podczas zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Na bieżąco staramy się zapewniać naszym Klientom stały i pełny dostęp do naszych usług, a dodatkowo na tej stronie będziemy zamieszczać aktualne informacje o tym, jak działamy w obecnej sytuacji.

Przygotowaliśmy również kilka wskazówek, które pomogą Tobie i nam w bezpiecznym bankowaniu.

Bankuj bezpiecznie z domu

  • Pamiętaj, że nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, wykonać przelew czy założyć lokatę. Większość operacji zrealizujesz samodzielnie dzięki Bankowości Internetowej i Mobilnej przez 24 godziny na dobę. Tu możesz sprawdzić, jakie czynności wykonasz bez wychodzenia z domu.
  • Rób zakupy w Internecie, wiele rzeczy możesz kupić zdalnie z dostawą do domu.
  • Bądź czujny, uważaj na oszustów w sieci, chcących wykorzystać obecną nietypową sytuację. Wszelkie SMSy informujące o blokadzie środków czy konieczności dokonania płatności oraz zawierające link do strony z płatnościami, mogą być próbą wyłudzenia. Czytaj uważnie SMSy, nie klikaj w podejrzane linki. Polecamy również zmianę autoryzacji transakcji na mobilną.

…i poza domem

  • W sklepach stacjonarnych płać zbliżeniowo kartą lub telefonem. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego dotykania terminali i banknotów. Tu sprawdzisz, jak płacić telefonem i jak aktywować płatności zbliżeniowe.
  • Unikaj płacenia gotówką i nie wypłacaj jej na zapas. Nie ma zagrożenia, że w Polsce zabraknie gotówki. Więcej informacji możesz znaleźć w komunikacie NBP.

Co możesz zrobić w Bankowości Internetowej?

  • sprawdzić saldo rachunku, szczegóły operacji i pobrać potwierdzenie transakcji,
  • zamówić kartę do konta,
  • zrobić przelew krajowy, zagraniczny czy walutowy; możesz wykonać również przelew natychmiastowy Express Elixir,
  • doładować telefon,
  • zarządzać zleceniami stałymi,
  • zarządzać kartami do konta: aktywować kartę, nadać lub zmienić PIN, zablokować lub zastrzec kartę, zmienić limit,
  • sprawdzić informację o posiadanych lokatach i założyć nowe,
  • wziąć pożyczkę, złożyć wniosek o kartę kredytową lub limit w koncie.
  • sprawdzić informację o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły, opcja spłaty),
  • komunikować się z bankiem (wysłać wiadomość, złożyć reklamację),
  • założyć konto oszczędnościowe,
  • złożyć wniosek w programie „Rodzina 500 plus”.

Co możesz zrobić w Bankowości Mobilnej?

  • sprawdzisz saldo (także bez konieczności logowania się do konta),
  • sprawdzisz historię transakcji i pobierzesz potwierdzenie przelewu
  • zrobisz przelew krajowy, własny lub do odbiorcy zdefiniowanego
  • zapłacisz zbliżeniowo telefonem z Google Pay i Apple Pay,
  • w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz kartę, zmienisz PIN lub limit płatniczy
  • zapłacisz BLIKIEM w internecie,
  • zrobisz przelew krajowy i natychmiastowy, a także przelew na telefon BLIK,
  • sprawdzisz informacje o posiadanych lokatach lub założysz nowe,
  • łatwo i bezpiecznie się zalogujesz się odciskiem palca
  • dzięki komunikatom push powiadomimy Cię, gdy nowy przelew trafi na Twoje konto, wyślemy Ci również inne ważne wiadomości
  • skontaktujesz się z bankiem, możesz napisać do nas wiadomość lub zadzwonić od razu jako zalogowany Klient, dzięki Getin Phone,
  • założysz Elastyczne Konto Oszczędnościowe,
  • złożysz wniosek o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie.
#zdolniseniorzy #zdalniseniorzy #bankujzdomu #zostańwdomu

Wszyscy staramy się zadbać o bezpieczeństwo nasze i naszych bliskich. Dzisiaj szczególnie ważne jest, aby nasi seniorzy nie musieli wychodzić z domu. Z myślą o nich, przygotowaliśmy dla Was instrukcje i narzędzia, które pomogą wytłumaczyć, jak wykonać podstawowe czynności w Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Skontaktuj się z Infolinią

Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny, możesz się z nami skontaktować, dzwoniąc na Infolinię, na numer +48 22 203 03 03.

W związku ze zwiększoną liczbą zapytań kierowanych do Banku czas odpowiedzi na połączenie telefoniczne oraz wiadomości elektroniczne może być tymczasowo wydłużony. Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności z tym związane. Jednocześnie zapewniamy, że mimo wyjątkowych okoliczności dbamy o jak najszybsze udzielanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

Jeżeli sprawa nie jest pilna, napisz do nas - na większość pytań odpowiedzi udzielamy w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak pomocy potrzebujesz natychmiast, prosimy, nie rozłączaj się przy kontakcie z Infolinią, tylko cierpliwie poczekaj na połączenie z konsultantem. 90% połączeń odbieramy w ciągu 10 minut. Rozłączając się i dzwoniąc ponownie, trafiasz na koniec kolejki oczekujących. Dziękujemy za zrozumienie.

Nasze placówki

W naszych placówkach obowiązują następujące zasady obsługi:

  • Podczas wizyty pamiętaj o zachowaniu zalecanej odległości od innych osób – przynajmniej 1,5 metra
  • Obowiązuje ograniczenie liczby osób przebywających w placówce – informacja o liczbie osób mogących przebywać w danej placówce jest podana na drzwiach placówki.
  • W godzinach 10:00-12:00 pierwszeństwo w obsłudze w placówkach mają Seniorzy (60+). Uwaga, niektóre placówki otwierane są później niż o 10:00 – zawsze przed wizytą prosimy o sprawdzenie aktualnych godzin otwarcia danej placówki tutaj.
  • Przypominamy o powszechnym obowiązku zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki lub przyłbicy.
    • Z tego obowiązku wyłączone są osoby, które nie mogą zakrywać twarzy z powodu całościowego zaburzenia rozwoju, zaburzeń psychicznych, niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym, znaczącym albo głębokim, trudności w samodzielnym zakrywaniu lub odkryciu ust lub nosa.
    • Aktualnie obowiązujące Rozporządzenie z dnia 7 sierpnia 2020 w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii wprowadza zmiany m.in. dotycząca zasad zakrywania ust i nosa. Z tego obowiązku nie są już zwolnione osoby z powodu stanu zdrowia, np. astmatycy.
    • Odkrycie ust i nosa jest nadal możliwe w przypadku: koniecznej identyfikacji lub weryfikacji tożsamości, umożliwienia komunikowania się z osobą głuchą lub głuchoniemą, spożywania posiłków i napojów.

Pracownicy Oddziału mają prawo żądać od klientów wchodzących do Oddziału założenia maseczki, a jednocześnie prosić o ich chwilowe zdjęcie w celu identyfikacji.

Większe restrykcje mogą występować w powiatach, które przez Ministerstwo Zdrowia zostały zakwalifikowane do stref czerwonych. Aktualna lista stref i obowiązujących w nich obostrzeń dostępna jest na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus/powiaty-z-restrykcjami

Wsparcie dla kredytobiorców

BO - Bankuj bezpiecznie - Wakacje kredytowe

Skorzystaj z możliwości zawieszenia spłaty kredytu

Z uwagi na pandemię koronawirusa Bank wprowadza możliwość zawieszenia spłaty kredytu gotówkowego lub pożyczki, kredytu hipotecznego i kredytu samochodowego.

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi zawieszenia spłaty kredytu, a następnie do wypełnienia wniosku i przesłania go za pośrednictwem właściwego formularza.

Dodatkowe formy wsparcia

Dodatkowe formy wsparcia

Fundusz Wsparcia dla Kredytobiorców

Wsparcie w spłacie kredytu hipotecznego na cele mieszkaniowe oraz pożyczki na spłatę zadłużenia, pozostającego po zbyciu kredytowanej nieruchomości.

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość