Drogi Kliencie!

Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.
Przypominamy, że większość dyspozycji możesz samodzielnie zrealizować całodobowo z poziomu Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Nie masz dostępu do Bankowości? Sprawdź. Przed udaniem się do placówki sprawdź jej dostępność.

Bankuj bezpiecznie

Wspólnie możemy zadbać o bezpieczeństwo podczas zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Na bieżąco staramy się zapewniać naszym Klientom stały i pełny dostęp do naszych usług, a dodatkowo na tej stronie będziemy zamieszczać aktualne informacje o tym, jak działamy w obecnej sytuacji.

Przygotowaliśmy również kilka wskazówek, które pomogą Tobie i nam w bezpiecznym bankowaniu.

Bankuj bezpiecznie z domu

  • Pamiętaj, że nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, wykonać przelew czy założyć lokatę. Większość operacji zrealizujesz samodzielnie dzięki Bankowości Internetowej i Mobilnej przez 24 godziny na dobę. Tu możesz sprawdzić, jakie czynności wykonasz bez wychodzenia z domu.
  • Rób zakupy w Internecie, wiele rzeczy możesz kupić zdalnie z dostawą do domu.
  • Bądź czujny, uważaj na oszustów w sieci, chcących wykorzystać obecną nietypową sytuację. Wszelkie SMSy informujące o blokadzie środków czy konieczności dokonania płatności oraz zawierające link do strony z płatnościami, mogą być próbą wyłudzenia. Czytaj uważnie SMSy, nie klikaj w podejrzane linki. Polecamy również zmianę autoryzacji transakcji na mobilną.

…i poza domem

  • W sklepach stacjonarnych płać zbliżeniowo kartą lub telefonem. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego dotykania terminali i banknotów. Tu sprawdzisz, jak płacić telefonem i jak aktywować płatności zbliżeniowe.
  • Unikaj płacenia gotówką i nie wypłacaj jej na zapas. Nie ma zagrożenia, że w Polsce zabraknie gotówki. Więcej informacji możesz znaleźć w komunikacie NBP.

Nasze placówki i obsługa Klientów

Przez wzgląd na nasze wspólne bezpieczeństwo zachęcamy do ograniczenia wychodzenia z domu i wizyt w placówkach. Jeśli jednak mimo wszystko potrzebujesz udać się do placówki, sprawdź jej dostępność na naszej stronie.

Większość naszych placówek pozostaje otwarta i nie planujemy ich zamykania. Jednak ze względu na zamknięte szkoły i przedszkola (do których uczęszczają oczywiście również dzieci naszych pracowników), a także zmienione zasady działania centrów handlowych, wybrane placówki mogą być tymczasowo zamknięte lub działać w zmienionych godzinach pracy.

Od 17 marca wszystkie nasze placówki czynne są w godzinach 10:00 - 16:00, z przerwą w godzinach 12.30-13.00, podczas której nasi Pracownicy zadbają o przygotowanie placówki do dalszej obsługi Klientów.

Dodatkowo dla wspólnego bezpieczeństwa wprowadziliśmy w obecnej sytuacji zmienione zasady obsługi Klientów w placówkach:

  • Aby nasi Klienci czuli się bezpiecznie, ograniczyliśmy liczbę Klientów, którzy w jednym momencie mogą przebywać w placówce, do maksymalnie 5 osób.
  • Pozostałych Klientów prosimy o oczekiwanie na obsługę przed wejściem do placówki.
  • Dla wspólnego bezpieczeństwa podczas wizyty pamiętaj również o zachowaniu zalecanej odległości od innych osób – przynajmniej 1 metr.

W związku ze zwiększoną liczbą zapytań kierowanych do Banku czas odpowiedzi na połączenie telefoniczne oraz wiadomości elektroniczne może być tymczasowo wydłużony. Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności z tym związane. Jednocześnie zapewniamy, że mimo wyjątkowych okoliczności dbamy o jak najszybsze udzielanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość