Drogi Kliencie!

Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.
Przypominamy, że większość dyspozycji możesz samodzielnie zrealizować całodobowo z poziomu Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Nie masz dostępu do Bankowości? Sprawdź. Przed udaniem się do placówki sprawdź jej dostępność.

Lokata na Nowe Środki

 

do 2,7%

 

  • Na 2,3,6 lub 12 miesięcy, w skali roku
  • od 500 zł do 400 000 zł
  • Wymagane Zgody marketingowe

Lokata Powitalna w EUR/USD

do 1,3%

  • 1,3% w skali roku w USD na 3 miesiące
  • 0,8% w skali roku w EUR na 3 miesiące

Lokata Mobilna

2,7%

  • Na 3 miesiące, w skali roku
  • Od 500 zł do 10 000 zł

Kontakt

Kontakt

Kontakt telefoniczny
Kontakt telefoniczny

+48 (22) 203 03 03

Zadzwoń

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00.
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość