Przypominamy, że 28 lutego 2021 roku upłynął termin przyjmowania wniosków o subwencje z programu Tarcza finansowa PFR 2.0.
A tym samym:
Polski Fundusz Rozwoju (PFR) odpowie na wszystkie Państwa reklamacje, bez względu na termin zakończenia programu, czy proces przyjmowania odwołań/reklamacji.
Jest to program rządowy wprowadzany w celu wsparcia firm z branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.
Głównym celem Programu jest udostępnienie mikro, małym i średnim, a także dużym firmom finansowania na warunkach preferencyjnych, w znacznej części bezzwrotnego, dla zapewnienia płynności i stabilności finansowej w okresie poważnych zakłóceń w gospodarce w związku ze skutkami pandemii COVID-19. Podobnie jak w pierwszej Tarczy Finansowej PFR 1.0 pomoc ta będzie udzielona szybko, w prosty i bezpieczny sposób.
Małe i średnie przedsiębiorstwa, a także mikrofirmy powinny złożyć wniosek przez Bankowość Internetową w swoim Banku .
Duże firmy powinny składać wniosek bezpośrednio na stronie PFR
Jeśli masz kłopot z dostępem do Bankowości Internetowej:
Inne pytania i odpowiedzi związane z dostępem do Bankowości Internetowej.
Jeśli masz pytania lub kłopoty z logowaniem do systemu GB24, skorzystaj z podręczników - w zależności od metody logowania, którą stosujesz: lista podręczników.
Na stronie pomocy znajdzesz konkretne pytania i odpowiedzi związane z logowaniem i dostępem do bankowości GB24.
Gdy nie znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania - zadzwoń na infolinię pod numer: +48 608 019 700
Nasi doradcy Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00.
Możesz zawnioskować o dostęp do Bankowości wypełniając wniosek w wersji papierowej i wysyłając go na adres:
Getin Noble Bank S.A
Wydział Operacji w Jastrzębiu Zdroju
ul. Harcerska 14
44-335 Jastrzębie Zdrój
Pamiętaj, aby wniosek podpisać zgodnie z reprezentacją na Karcie Wzorów Podpisu (KWP).
Wniosek o dostęp do Bankowości Internetowej
Wniosek o dostęp do systemu GB24
Po realizacji wniosku otrzymasz wiadomość e-mail z loginem oraz wiadomość SMS z jednorazowym hasłem do Bankowości.
Aktywacja Bankowości Internetowej następuje podczas pierwszego logowania. Wtedy również zmienisz hasło do logowania.
Uwaga! Zmiana w procesie wnioskowania.
PRZED złożeniem wniosku, PFR wymaga przesłania dokumentów potwierdzających Twoje umocowanie do złożenia niniejszego wniosku - przyjmiemy je drogą mailową. Prosimy o wysłanie ich na adres tarczaPFR2.0@gnb.pl, zanim złożysz wniosek w Bankowości. Listę koniecznych dokumentów znajdziesz w Instrukcji dla Bankowości Internetowej lub Instrukcji dla Bankowości GB24.
Wniosek o subwencję dla mikrofirmy lub MŚP możesz złożyć wyłącznie poprzez bankowość internetową (BI lub GB24).
Zajrzyj do Instrukcji dla Bankowości Internetowej lub Instrukcji dla Bankowości GB24, w zależności od posiadanego systemu bankowości.
związane z pogramem "Tarcza Finansowa PFR 2.0" opracowane przez ekspertów Funduszu.
Dotyczą procesu wnioskowania i odwołania od decyzji o przyznaniu subwencji; warunków, jakie musi spełnić wnioskodawca; wyliczenia wartości subwencji oraz jej zwrotu.
Opisy założeń Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, definicje i materiały pomocowe, a także logo Polskiego Funduszu Rozwoju S.A. opublikowane na stronie zostały udostępnione Bankowi przez PFR.
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą