[NBD] - O Banku - Nasze linie
Nasze marki
Nasze marki
Pod marką Getin Bank świadczone są usługi dla Klientów indywidualnych. Skierowana jest ona szczególnie do osób oczekujących nowoczesnych i przejrzystych rozwiązań, wygodnej i intuicyjnej bankowości elektronicznej, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi. Bank jest regularnie nagradzany za jakość obsługi w najbardziej prestiżowych rankingach.
Bank oferuje Bankowość Osobistą Noble ceniącym wygodę Klientom, którzy posiadają minimum 200 tys. zł aktywów lub wpływy na konto 10 tys. zł miesięcznie. Oferta opiera się na trzech kluczowych filarach: kompetencja, komfort oraz wyjątkowe przywileje. Profesjonalną i wygodną obsługę zapewniają Doradcy Klienta Noble, telefoniczne Centrum Obsługi Klienta Noble oraz Bankowość Internetowa i Mobilna.
Noble Bank proponuje zamożnym Klientom ofertę Noble Private Banking – usługi bankowości prywatnej. Doradcy private banking obsługują Klientów w pla- cówkach Noble Banku, a także w dowolnym miejscu, wskazanym przez Klienta. Posiadacze Konta Noble Private Banking zyskują m.in. dostęp do szerokiej oferty inwestycyjnej i prestiżowych kart płatniczych.
Pod marką Getin Noble Bank świadczone są usługi dla segmentu przedsiębiorstw, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych.