[NBD] - Obszary pracy - Praca w CC

Praca w Contact Center

Praca w Contact Center

Obszar Contact Center można porównać do telefonicznego centrum dowodzenia. Dzieli się na dwa departamenty operacyjne: Departament Obsługi Klienta, który obsługuje połączenia przychodzące i Departament Sprzedaży Zdalnej, który zajmuje się połączeniami wychodzącymi. Dodatkowo Obszar obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych, takich jak chat czy e-mail. Ponad 300 Doradców odbiera miesięcznie około 75 tysięcy połączeń i wykonuje ich blisko 110 tysięcy, oferując pełne wsparcie Klientom Banku. Działanie Obszaru Contact Center uzupełniają jednostki wsparciowe zajmujące się planowaniem, monitoringiem, jakością i zwiększeniem efektywności operacyjnej.

Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Nie tylko zyskasz i rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe, ale także w zakresie analizy danych czy weryfikacji standardów jakościowych.

 

Jakich Kandydatów szukamy?

Zwracamy uwagę przede wszystkim na motywację do pracy z Klientem oraz produktami bankowymi. Nie wymagamy wiedzy z zakresu bankowości, ale oczekujemy gotowości do zdobywania nowych umiejętności oraz ciągłego doskonalenia kompetencji, a także nastawienia na wysoką jakość obsługi Klienta. Ze względu na specyfikę pracy w Contact Center od kandydatów oczekujemy znajomości poprawnej polszczyzny, nienagannej dykcji, odporności na stres oraz wysokiej kultury osobistej.

Dołącz do nas.
Znajdź stanowisko dla siebie.

Dołącz do nas.
Znajdź stanowisko dla siebie.

Sprawdź wszystkie oferty

{{ errorMessage }}