• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Osobista
  • Private Banking
  • Firmy
  • Sektor publiczny
  • A
  • A

[Klienci indywidualni] Menu - pomoc

  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Klienci indywidualni Najlepsza jakość obsługi w Polsce

Aktualności - Getin Bank

Menu
Weź kredyt Otwórz konto Zaloguj się
Zaloguj się
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Bankowość Elektroniczna
  • Inwestycje
  • Ubezpieczenia
  • UA
Menu

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Kontakt
  • Placówki
  • Bankomaty
  • Kursy walut

Aktualności

  1. Strona główna
  2. Klienci indywidualni
  3. Aktualności
Powrót do strony Klienci indywidualni
Aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile w Huawei AppGallery
02.12.2020
Już od dziś nasze aplikacje Getin Mobile i Noble Mobile dostępne są w nowym sklepie – Huawei AppGallery.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 5 na 6 grudnia
01.12.2020
Szanowni Państwo, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z soboty na niedzielę (5 na 6 grudnia) od godziny 23:50 do 6:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Więcej
Nowa wersja aplikacji mobilnej 2.32
24.11.2020
Szanowni Klienci, udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej Getin Mobile (wersja 2.32). Można ją pobrać ze sklepów Google Play i AppStore.
Więcej
W sobotę placówki w galeriach czynne krócej
20.11.2020
Szanowni Państwo, 21 listopada 2020 r. placówki w centrach handlowych będą czynne do godz. 17:30 w związku z planowaną aktualizacją naszych systemów.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 20 na 21 listopada oraz z 21 na 22 listopada
17.11.2020
Szanowni Państwo, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z piątku na sobotę (20 na 21 listopada) od godziny 23:20 do 8:30 oraz z soboty na niedzielę (21 na 22 listopada) od godziny 18:00 do 12:00 będziemy prowadzić prace techniczne.
Więcej
Poprzednia
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
Następna

[Klienci indywidualni] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Pomoc

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Przydatne

  • Zawieszenie spłat kredytu
  • Porównanie Kont Bankowych
  • Ranking Lokat
  • Przewodnik finansowy
  • Bankowość internetowa – Zaloguj
  • Bankowość mobilna – pobierz aplikację
  • Franczyza
  • Świadczenie 500+
  • Świadczenie 500+ dla dzieci z Ukrainy
  • Program Dobry Start
  • Rodzinny kapitał opiekuńczy
  • Dofinansowanie pobytu w żłobku
  • Bezpieczna bankowość
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Kursy walut
  • GetinAPI

O Banku

  • O Banku
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Kariera
  • Biuro Prasowe
  • Relacje inwestorskie
  • Licytacje
  • RODO
  • PSD2
  • Polityka prywatności
  • Wskaźniki referencyjne i BMR

Infolinia

+48 664 919 797
+48 32 604 30 01

 

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

 

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon

Stopka_detal.png

Aplikacja Getin Mobile

Bankuj wygodnie
wszędzie, gdzie jesteś

Download_on_the_App_Store
Download_on_the_Google_Play
120x40Huawei AppGallery.png [1.15 KB]
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość