• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Osobista
  • Private Banking
  • Firmy
  • Sektor publiczny
  • A
  • A

[Klienci indywidualni] Menu - pomoc

  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Klienci indywidualni Najlepsza jakość obsługi w Polsce

Aktualności - Getin Bank

Menu
Weź kredyt Otwórz konto Zaloguj się
Zaloguj się
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Bankowość Elektroniczna
  • Inwestycje
  • Ubezpieczenia
  • UA
Menu

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Kontakt
  • Placówki
  • Bankomaty
  • Kursy walut

Aktualności

  1. Strona główna
  2. Klienci indywidualni
  3. Aktualności
Powrót do strony Klienci indywidualni
Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami w rankingu „Gwiazdy Bankowości”
22.06.2020
Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 19 na 20 czerwca 2020 r.
15.06.2020
Drodzy Klienci, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z piątku na sobotę (19 na 20 czerwca) od godziny 22:50 do 10:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej z 6 na 7 czerwca 2020 r.
03.06.2020
Drodzy Klienci, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z soboty na niedzielę (6 na 7 czerwca) od godziny 23:50 do 7:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Więcej
Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki – moratorium pozaustawowe
01.06.2020
19 maja 2020 r. zakończyły się prace nad „Stanowiskiem banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego".
Więcej
Uwaga na fałszywe ogłoszenia na Facebooku podszywające się pod Getin Bank!
26.05.2020
Drodzy Klienci! Przestrzegamy przed utworzoną przez przestępców fikcyjną kampanią na Facebooku, która oferuje klientom Getin Banku 900 PLN w zamian za skorzystanie z linku zawartego w ogłoszeniu – link prowadzi do strony wyłudzającej dane do logowania.
Więcej
Poprzednia
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Następna

[Klienci indywidualni] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Pomoc

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Przydatne

  • Zawieszenie spłat kredytu
  • Porównanie Kont Bankowych
  • Ranking Lokat
  • Przewodnik finansowy
  • Bankowość internetowa – Zaloguj
  • Bankowość mobilna – pobierz aplikację
  • Franczyza
  • Świadczenie 500+
  • Świadczenie 500+ dla dzieci z Ukrainy
  • Program Dobry Start
  • Rodzinny kapitał opiekuńczy
  • Dofinansowanie pobytu w żłobku
  • Bezpieczna bankowość
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Kursy walut
  • GetinAPI

O Banku

  • O Banku
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Kariera
  • Biuro Prasowe
  • Relacje inwestorskie
  • Licytacje
  • RODO
  • PSD2
  • Polityka prywatności
  • Wskaźniki referencyjne i BMR

Infolinia

+48 664 919 797
+48 32 604 30 01

 

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

 

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon

Stopka_detal.png

Aplikacja Getin Mobile

Bankuj wygodnie
wszędzie, gdzie jesteś

Download_on_the_App_Store
Download_on_the_Google_Play
120x40Huawei AppGallery.png [1.15 KB]
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość