Drodzy Klienci, już dziś udostępniamy w Bankowości Internetowej możliwość wnioskowania w Programie „Dobry Start”. Program „Dobry Start” to 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Obejmuje wszystkie rodziny, bez względu na dochód.
W związku z przedłużeniem do dnia 30 września 2020 r. przez Europejski Urząd Nadzoru Bankowego stosowania Wytycznych dotyczących ustawowych i pozaustawowych moratoriów na spłaty kredytów, które banki stosują w związku z kryzysem wywołanym COVID-19 (komunikat EBA z dnia 19 czerwca 2020 r.) podjęto decyzję o przedłużeniu okresu obowiązywania do 30 września 2020 r. (pierwotnie miało ono obowiązywać do 30 czerwca 2020 r.)
Drodzy Klienci, informujemy, że od 1 września 2020 roku wycofujemy ofertę specjalną – Pakiet Korzyści „Mój Bank”, a ostatnia wypłata korzyści nastąpi we wrześniu 2020 roku.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.