• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Osobista
  • Private Banking
  • Firmy
  • Sektor publiczny
  • A
  • A

[Klienci indywidualni] Menu - pomoc

  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Klienci indywidualni Najlepsza jakość obsługi w Polsce

Aktualności - Getin Bank

Menu
Weź kredyt Otwórz konto Zaloguj się
Zaloguj się
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Bankowość Elektroniczna
  • Inwestycje
  • Ubezpieczenia
  • UA
Menu

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Kontakt
  • Placówki
  • Bankomaty
  • Kursy walut

Aktualności

  1. Strona główna
  2. Klienci indywidualni
  3. Aktualności
Powrót do strony Klienci indywidualni
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 6 na 7 sierpnia 2021 r.
02.08.2021
Dzień dobry, zmieniamy się dla Was! Dlatego z piątku na sobotę (z 6 na 7 sierpnia) od 23:30 do 10:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie Bankowość Internetowa i Mobilna będzie niedostępna.
Więcej
Sprzedajesz lub kupujesz na OLX? Uważaj na oszustów!
28.07.2021
Ostrzegamy! Jeśli korzystasz z platformy zakupowej OLX, uważaj na oszustów. Przestępcy będą chcieli wyłudzić od Ciebie dane do logowania w bankowości internetowej i uzyskać dostęp do Twoich środków w banku.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy 20 lipca 2021 r.
16.07.2021
Dzień dobry, zmieniamy się dla Was! Dlatego we wtorek 20 lipca od 1:00 do 3:30 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie Bankowość Internetowa i Mobilna będzie niedostępna.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 8 na 9 lipca 2021 r.
05.07.2021
Dzień dobry, zmieniamy się dla Was! Dlatego z czwartku na piątek (z 8 na 9 lipca) od 23:00 do 1:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie Bankowość Internetowa i Mobilna będzie niedostępna.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 12 na 13 czerwca 2021 r.
08.06.2021
Dzień dobry, zmieniamy się dla Was! Dlatego z soboty na niedzielę (z 12 na 13 czerwca) od 0:00 do 6:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie Bankowość Internetowa i Mobilna będzie niedostępna.
Więcej
Poprzednia
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Następna

[Klienci indywidualni] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Pomoc

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Przydatne

  • Zawieszenie spłat kredytu
  • Porównanie Kont Bankowych
  • Ranking Lokat
  • Przewodnik finansowy
  • Bankowość internetowa – Zaloguj
  • Bankowość mobilna – pobierz aplikację
  • Franczyza
  • Świadczenie 500+
  • Świadczenie 500+ dla dzieci z Ukrainy
  • Program Dobry Start
  • Rodzinny kapitał opiekuńczy
  • Dofinansowanie pobytu w żłobku
  • Bezpieczna bankowość
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Kursy walut
  • GetinAPI

O Banku

  • O Banku
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Kariera
  • Biuro Prasowe
  • Relacje inwestorskie
  • Licytacje
  • RODO
  • PSD2
  • Polityka prywatności
  • Wskaźniki referencyjne i BMR

Infolinia

+48 664 919 797
+48 32 604 30 01

 

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

 

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon

Stopka_detal.png

Aplikacja Getin Mobile

Bankuj wygodnie
wszędzie, gdzie jesteś

Download_on_the_App_Store
Download_on_the_Google_Play
120x40Huawei AppGallery.png [1.15 KB]
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość