Witamy w banku z najlepszą jakością obsługi!

26.03.2021

25 marca 2021 r. portal mojebankowanie.pl ogłosił wyniki szóstej edycji rankingu Instytucja Roku. To już kolejny ranking, który potwierdził najwyższą jakość obsługi Klientów w Getin Banku. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza obsługa w placówce”.

Na tym jednak nie koniec. Również testy obsługi na naszej Infolinii, kontaktu mailowego z bankiem oraz naszej aplikacji mobilnej potwierdziły doskonałą jakość naszych usług. Dzięki temu tytuł Instytucji Roku zdobyliśmy także w kategoriach „najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” oraz „aplikacja mobilna”.

statuetki_zbiorczo-2(1).png [333.94 KB]

Oceny wystawiane przez portal mojebankowanie.pl są szczególnie ważne, ponieważ nie bazują na pojedynczej serii testów, ale obejmują aż trzy fale badań, przeprowadzonych w różnym czasie. W przypadku jakości obsługi w oddziałach, organizatorzy zbadali łącznie 150 placówek z 14 banków. Do końcowej klasyfikacji trafiły banki ze średnim poziomem satysfakcji z wszystkich audytów sięgającym minimum 80%. My uzyskaliśmy najwyższy wynik!

W kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” zostały ocenione trzy najważniejsze składowe zdalnego kontaktu z klientami: jak można się skontaktować z bankiem, jak działa infolinia oraz na ile przyjazne są pozostałe kanały, udostępnione klientom. Ostateczna ocena w tegorocznym zestawieniu jest wynikiem 320 prawdziwych rozmów, przeprowadzonych telefonicznie, e-mailowo, za pomocą czatu oraz połączenia wideo.

Wysoka jakość obsługi klientów to nasz priorytet – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku. - Każdy kontakt klienta z bankiem ma być satysfakcjonujący i umożliwić załatwienie spraw, niezależnie od tego, czy mówimy o wizycie w oddziale, rozmowie przez telefon czy bankowości elektronicznej. Sukces w aż trzech kategoriach rankingu „Instytucja roku” to kolejny już dowód, że jesteśmy bankiem przyjaznym dla naszych klientów – dodaje.

Jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych badaniach. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w tak prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier (w ostatniej edycji zdobyliśmy tytuł „Złoty Bank 2020 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”) czy Przyjazny Bank Newsweeka.

Przeczytaj wywiad z Wojciechem Tomasikiem, członkiem zarządu Getin Noble Bank S.A.

Zobacz wszystkie nagrody i wyróżnienia, dotyczące jakości obsługi, jakie zdobyliśmy