Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.
(W placówkach Banku obowiązują zmienione zasady obsługi).
Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.
Wspólny wypad do kina? Rozlicz się ze znajomymi od razu!
Zrób przelew BLIK na telefon, a Twoi znajomi otrzymają pieniądze natychmiast.
Nie musisz znać numeru rachunku, wystarczy numer telefonu.
BLIK i już!
Męczy cię rozliczanie się ze znajomymi za wspólne zakupy i wypady?
Mamy na to sposób! Teraz możesz skorzystać również z usług Prośba o przelew i Podział rachunku i rozliczać się szybko i bezproblemowo
Nie musisz już tracić czasu na przepisywanie hasła SMS, aby potwierdzić przelew lub inną operację w Bankowości Internetowej. Po zleceniu operacji na komputerze, dostaniesz powiadomienie push w aplikacji mobilnej na telefonie. Kliknij w nie, a następnie zaloguj się do aplikacji. Sprawdź wszystkie dane operacji. Jeśli się zgadzają, wystarczy, że klikniesz potwierdź, a Twoja operacja zostanie zlecona do realizacji.
W szczegółach swojego konta znajdziesz nową sekcję Sejf.
Co to takiego? Sejf umożliwi Ci blokadę części pieniędzy na rachunku. W każdej chwili możesz zdjąć blokadę, gdy będziesz ich potrzebować.
Obawiasz się, że wydasz za dużo na wyprzedażach? Ustaw kwotę, jakiej będziesz potrzebował na pozostałe wydatki i włóż ją do Sejfu. Odblokujesz pieniądze natychmiast, gdy będziesz chciał je wykorzystać.
Nie trać czasu na szukanie portfela i wyciąganie z niego karty. Płać telefonem, dzięki Google Pay! Wystarczy, że zbliżysz telefon do terminala i gotowe, nie musisz nawet otwierać aplikacji. Z Google Pay zapłacisz wygodnie i bezpiecznie wszędzie tam, gdzie płacisz kartą zbliżeniową.
Po zalogowaniu do aplikacji łatwo sprawdzisz, czy w wybranym okresie Twoje przychody są wyższe niż wydatki, czy może je przekraczasz. Łatwo zaplanujesz przyszłe płatności i będziesz mieć swoje finanse zawsze pod kontrolą.
W sekcji Karty zobaczysz wszystkie swoje karty debetowe i kredytowe. Jeśli masz ich kilka, łatwo je odróżnisz, ponieważ prezentujemy ich wizerunki. W każdej chwili możesz zmienić limity lub PIN do karty, zablokować, odblokować lub zastrzec kartę.
Logowanie odciskiem palca to wygodny sposób dostępu do aplikacji Getin Mobile. Aby skorzystać z tej funkcji konieczne jest posiadanie urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców: Touch ID dla systemu iOS lub Android Fingerprint ID oraz Samsung Pass dla systemu Android.
Chcesz wiedzieć czy Twoja pensja wpłynęła już na konto? Darmowe powiadomienia to idealny sposób, aby być na bieżąco ze swoimi finansami.
Włącz w aplikacji powiadomienia o wpływach na konto, niezrealizowanych operacjach, odrzuceniu transakcji kartą z powodu braku środków, zrealizowaniu czeku BLIK, zbliżających się terminach płatności raty kredytu, spłaty karty kredytowej, zakończenia zlecenia stałego.
Po zalogowaniu się do aplikacji, będziesz mógł połączyć się z Infolinią jednym „klikiem” od razu jako zweryfikowany Klient, czyli bez podawania loginu i hasła do Bankowości Telefonicznej. Opcja połączenia z Getin Phone dostępna będzie w menu aplikacji przez wybór opcji „Połącz” oraz po wybraniu sekcji „Kontakt”. Do wykonania niektórych operacji, wciąż wymagana będzie weryfikacja.
Wszystkie ważne wiadomości przesyłane przez Bank możesz przeczytać w Aplikacji Mobilnej w sekcji kontakt. Na każdą wiadomość możesz odpowiedzieć lub napisać nową. O przychodzących wiadomościach poinformujemy Cię darmowym powiadomieniem push.
W dowolnym momencie sprawdzisz stan konta, przekonasz się, czy wypłata już wpłynęła lub czy Twój znajomy oddał Ci za kawę
Gdy jadąc do pracy lub na urlop przypomniałeś sobie o zaległym rachunku za prąd lub nadchodzącej racie kredytu, szybko wykonasz przelew w swojej aplikacji.
W każdym miejscu i o każdej porze skontrolujesz swoje wpływy i wydatki. Przypomnisz sobie, czy czynsz za mieszkanie został już opłacony i ile kosztował rodzinny wypad do kina.
Po zalogowaniu do Bankowości Mobilnej skorzystasz z Getin Phone. Szybciej połączysz się z konsultantem i w większość spraw nie będzie konieczna dodatkowa autoryzacja.
Nie trać czasu na szukanie portfela i wyciąganie z niego kart, z Google Pay w Getin Mobile możesz nawet zapomnieć o portfelu. Wygodnie zapłacisz telefonem nawet bez konieczności otwierania aplikacji, wystarczy, że zbliżysz telefon do terminala. W ten sposób zapłacisz wszędzie tam, gdzie płacisz kartą zbliżeniową. Na telefonie zobaczysz potwierdzenie swojej transakcji.
BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do internetu i aplikacja Getin Mobile.
Wystarczy, że użyjesz 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujesz w aplikacji Getin Mobile.
Chcesz jak najszybciej przesłać pieniądza znajomemu lub rozliczyć się za wspólne zakupy czy wypad?
Skorzystaj z nowych usług BLIK. Wystarczy numer telefonu. BLIK i już!
Teraz jeszcze szybciej skorzystasz z wybranych funkcji aplikacji. Aby szybko przejść do Przelewu, BLIKA, Getin Phone, czy Historii przytrzymaj dłużej ikonę Getin Mobile na ekranie z aplikacjami.
Musisz przesłać komuś pieniądze natychmiast? Teraz możesz wykonać przelew Express Elixir w aplikacji, a pieniądze trafią do odbiorcy w innym banku już w kilka sekund!
Gdy obawiasz się, że na zakupach przekroczysz swój budżet i zabraknie Ci pieniędzy na opłacenie rachunków lub rat, schowaj część pieniędzy do Sejfu. Odblokujesz je natychmiast, kiedy tylko będziesz ich potrzebować.
Połączysz się z infolinią jednym klikiem od razu jako zweryfikowany Klient. Niektóre operacje wymagają dodatkowej weryfikacji.
Możesz iść na zakupy bez portfela, wystarczy telefon z Getin Mobile. Zapłacisz telefonem tak jak kartą zbliżeniową, dzięki Google Pay w aplikacji.
W aplikacji przeczytasz wszystkie wiadomości od Banku, możesz także napisać nowe. O przychodzących wiadomościach poinformujemy Cię powiadomieniem push.
Łatwo otworzysz, zamkniesz, edytujesz zlecenia stałe, gdziekolwiek jesteś.
Szybko i bezpieczenie zalogujesz się do aplikacji. Wystarczy telefon wyposażony w skaner odcisków palców.
Szybko i bezpiecznie sprawdź stan swojego konta bez konieczności logowania do aplikacji.
Płać telefonem w sklepie i Internecie oraz wypłacaj pieniądze z bankomatu bez karty dzięki kodom BLIK.
Samodzielnie zmień wygląd głównego ekranu aplikacji, by mieć najważniejsze funkcje zawsze pod ręką. Wybierz "Zarządzaj skrótami" na dole ekranu.
Nie ważne gdzie jesteś, w kilku prostych krokach spłacisz ratę kredytu gotówkowego w aplikacji.
Prosty i bezpieczny sposób logowania do Twojej Bankowości Mobilnej. Dzięki niemu nie musisz zapamiętywać kolejnego skomplikowanego hasła.
Zrób zdjęcie paragonu i przypisz je do odpowiedniej transakcji. Twoje prywatne archiwum przyda się podczas zwrotu lub reklamacji towaru.
Skanując QR kod na fakturze lub rachunku przelew wypełni się sam a Ty zaoszczędzisz czas na przepisywaniu potrzebnych danych.
Łatwo i szybko doładuj telefon. Możesz doładować przelewem zarówno swój telefon, jak też rodzinie i znajomym.
Szybko dowiedz się gdzie wypłacić pieniądze lub załatwić ważną sprawę.
Możesz sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Pobierz aplikację Getin Mobile ze sklepu odpowiedniego dla Twojego telefonu, na ekranie startowym wybierz MENU, a następnie DEMO i wprowadź dowolny wzór logowania.
Wypróbuj naważniejsze funkcje Getin Mobile bez pobierania
Podaj login i hasło z Twojej Bankowości Internetowej aby zarejestrować się po raz pierwszy w aplikacji.
Wybierz tradycyjną wersję hasła mobilnego składającą się min. z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”. Od teraz właśnie w ten sposób zalogujesz się do aplikacji. Jeśli Twój telefon posiada czytnik linii papilarnych, możesz wybrać również opcję logowania odciskiem palca.
Do wykonania przelewów i innych transakcji w Bankowości Mobilnej konieczne jest nadanie własnego kodu PIN, który służy do ich zatwierdzania
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:
Logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z dwóch rodzajów hasła: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym.
Transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN tak jak transakcje wykonywane kartą płatniczą.
Operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
Dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
W Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.
Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą Napisz do nas wiadomość