Instrukcja przypomnienia loginu do Bankowości Internetowej

Instrukcja

Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym zgubisz lub zapomnisz swój login do Bankowości Internetowej, możesz go przypomnieć w kilku krokach:

  1. Na stronie logowania do Bankowości Internetowej kliknij w przycisk NIE PAMIĘTAM LOGINUlogin1-2.jpg [23.23 KB]
  2. Odpowiedz na dwa podstawowe pytania weryfikacyjne. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na oba pytania.login2.jpg [17.06 KB]
  3. Odpowiedz na pięć losowo wybranych pytań. Dwa z nich będą dotyczyły Twoich danych, trzy będą dotyczyły produktów, które posiadasz w naszym Banku. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania.
  4. Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na wszystkie pytania na Twój numer telefonu zostanie wysłany kod SMS. Wpisz go na ekranie potwierdzenia.login3.jpg [8.67 KB]
  5. Po wpisaniu poprawnego kodu PIN login zostanie wysłany na adres e-mail podany w Twojej Bankowości Internetowej.login4.jpg [17.28 KB]login5.jpg [50.94 KB]
  6. Jeśli nie przejdziesz poprawnie procesu weryfikacji, proces samodzielnego odzyskania loginu zostanie zablokowany na 24h. Jeśli trzy razy błędnie podasz kod SMS odzyskanie loginu zostanie zablokowane, dostęp będziesz mógł odzyskać kontaktując się z Infolinią lub podczas wizyty w placówce Banku.
    login6.jpg [11.93 KB]

Swój login do Bankowości Internetowej możesz odzyskać 5 razy w ciągu 12 miesięcy od pierwszej próby odzyskania loginu.

 

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość