Uważaj na fałszywe strony do logowania w wyszukiwarce internetowej! Strony te mogą przechwytywać Twój login i hasło do Banku. ZAWSZE korzystaj z przycisku „Zaloguj” na stronie Banku https://www.getinbank.pl. Zapoznaj się z aktualnymi ostrzeżeniami o zagrożeniach.

 

Bankuj bezpiecznie. Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.

Instrukcja przypomnienia loginu do Bankowości Internetowej

Instrukcja

Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym zgubisz lub zapomnisz swój login do Bankowości Internetowej, możesz go przypomnieć w kilku krokach:

  1. Na stronie logowania do Bankowości Internetowej kliknij w przycisk NIE PAMIĘTAM LOGINUlogin1-2.jpg [23.23 KB]
  2. Odpowiedz na dwa podstawowe pytania weryfikacyjne. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na oba pytania.login2.jpg [17.06 KB]
  3. Odpowiedz na pięć losowo wybranych pytań. Dwa z nich będą dotyczyły Twoich danych, trzy będą dotyczyły produktów, które posiadasz w naszym Banku. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania.
  4. Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na wszystkie pytania na Twój numer telefonu zostanie wysłany kod SMS. Wpisz go na ekranie potwierdzenia.login3.jpg [8.67 KB]
  5. Po wpisaniu poprawnego kodu PIN login zostanie wysłany na adres e-mail podany w Twojej Bankowości Internetowej.login4.jpg [17.28 KB]login5.jpg [50.94 KB]
  6. Jeśli nie przejdziesz poprawnie procesu weryfikacji, proces samodzielnego odzyskania loginu zostanie zablokowany na 24 godziny. Jeśli trzy razy błędnie podasz kod SMS możliwość samodzielnego odzyskania loginu zostanie zablokowana, dostęp do Bankowości będziesz mógł odzyskać podczas wizyty w placówce Banku lub kontaktując się z Infolinią pod numerem 32 604 30 17. Pamiętaj tylko o przygotowaniu adresu e-mail, który podałeś w banku do kontaktu, to na niego wysłane zostanie przypomnienie Twojego loginu.
    login6.jpg [11.93 KB]

Swój login do Bankowości Internetowej możesz odzyskać 5 razy w ciągu 12 miesięcy od pierwszej próby odzyskania loginu.

 

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość