Zdarzyło Ci się kiedyś wydać więcej niż powinieneś? Teraz w Bankowości Internetowej pomożemy Ci uniknąć takich sytuacji.

 

Usługa Sejf w Bankowości Internetowej.

Czym jest usługa Sejf?

Po zalogowaniu się do Bankowości Getin Banku zobaczysz przy swoim rachunku ikonkę Sejfu.

Co to takiego?

Sejf umożliwi Ci blokadę części pieniędzy na rachunku. W każdej chwili możesz zdjąć blokadę, gdy będziesz ich potrzebować.

Kiedy może się przydać sejf?

Na przykład wtedy, gdy zbliża się koniec miesiąca, masz do opłacenia jeszcze spory rachunek. Boisz się, że zwyczajnie wydasz za dużo i zabraknie Ci na jego opłacenie.

Zablokuj odpowiednią kwotę, a w momencie, kiedy będziesz chciał opłacić rachunek albo jednak przeznaczyć pieniądze na coś innego, łatwo i bez żadnej prowizji odblokujesz je i wydasz.

Jak korzystać?

Jak korzystać?

1. Ustaw blokadę Sejf

Żeby ustawić blokadę Sejf należy na kaflu kliknąć w pasek z ikonką Sejf.

 

Jak korzystać?

2. Ustaw kwotę blokady

Po kliknięciu w Sejf zostaniesz przeniesiony do szczegółów rachunku. Tu przesuwając suwak lub wpisując kwotę w okienko wartości Sejf możesz ustawić kwotę blokady Sejf.

 

Kwota blokady pomniejszy wartość dostępnych środków, saldo rachunku pozostaje bez zmian. Możesz swobodnie płacić, a kwota, którą „odłożyłeś do sejfu”, zostanie bezpieczna. Blokadę można anulować w każdej chwili, anulowanie realizowane jest natychmiast, dlatego z pieniędzy skorzystasz wtedy, gdy będziesz ich potrzebował.

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość