Potwierdzaj swoją tożsamość bez wychodzenia z domu!

Dostęp do usług publicznych, Profilu Zaufanego i usług komercyjnych z GetinID.

KI - Moje ID - korzyści

Poznaj korzyści

Biegaj dla zdrowia, a nie do urzędu, ubezpieczyciela czy dostawcy energii. Tylko po to, by potwierdzić swoją tożsamość lub podpisać dokumenty. Od kolejek trzymaj się na dystans!

Dzięki GetinID w swojej bankowości elektronicznej potwierdzisz tożsamość i uzyskasz łatwy dostęp m. in. do Profilu Zaufanego, do usług administracji publicznej lub komercyjnych. Serwisy te wymagają uwierzytelnienia przy wykorzystaniu usługi MojeID

MojeID zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz zgodność z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej.

Przy pomocy Profilu Zaufanego:

  • zarejestrujesz się na szczepienia przeciwko COVID-19, sprawdzisz swoje e-recepty oraz pozostałe usługi oferowane w serwisie pacjent.gov.pl (Internetowe Konto Pacjenta),
  • sprawdzisz swoje punkty karne lub zgłosisz sprzedaż samochodu,
  • złożysz i sprawdzisz dokumenty na platformie PUE ZUS (w tym aktywujesz Bon Turystyczny),
  • złożysz wniosek o rejestrację działalności gospodarczej,
  • zgłosisz utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego.

Dzięki MojeID możesz też potwierdzać swoją tożsamość online w serwisach dostawców usług komercyjnych:

  • eBOK PGNIG - podpiszesz nową umowę o dostarczanie gazu
  • Medicover Polska - zyskasz dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej
  • Diners Club Polska - zawnioskujesz o wydanie karty płatniczej
  • PZU - zarejestrujesz się na platformie mojePZU, gdzie masz dostęp m.in. do dokumentacji medycznej w PZU Zdrowie
  • Nationale-Nederlanden - zyskasz dostęp do systemu n-serwis
  • Open Life Towarzystwa Ubezpieczeń Życie S.A. - uzyskasz dostęp do usług online
  • Totalizator Sportowy - potwierdzisz tożsamość i wiek w serwisie Total Casino
  • PKO Ubezpieczenia - uzyskasz wsparcie w procesie zgłaszania szkody
  • LUX MED - zyskasz dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej
  • Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna – zarejestrujesz się na portalu Mój Aegon
  • Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA - zawarcie poprzez portal MojaAviva umów ubezpieczeniowych w trybie online
  • Orange Polska S.A. - zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne
  • POLMED – dostęp do dokumentacji medycznej
  • enel-med – dostęp do systemu online
  • FORTUNA zakłady bukmacherskie – potwierdzenie tożsamości i rejestracja konta
KI - Moje ID - aktywacja
Aktywacja usługi

Aby skorzystać po raz pierwszy z usługi w bankowości internetowej, wybierz „Oferta i wnioski”,  „GetinID” i wyraź zgodę na udostępnianie swoich danych w usłudze. Swoją zgodę możesz zmienić lub odwołać w dowolnym momencie

A jak to działa w praktyce?

1
Potwierdź swoją tożsamość u wybranego dostawcy

Chcesz zalogować się do Profilu Zaufanego, wybranych usług e-administracji? Chcesz u swojego usługodawcy wykonać operację, która wymaga potwierdzenia tożsamości?

Zamiast załatwić to osobiście w placówce, wybierz opcję "MojeID" i logo naszego banku.

2
Skorzystaj z opcji "MojeID"

Po kliknięciu „MojeID” znajdziesz listę banków, z których możesz skorzystać. Wybierz logo naszego banku. Zostaniesz przekierowany na naszą stronę. Zaloguj się tak, jak do bankowości internetowej.

3
Potwierdź operację

Zobaczysz okno z potwierdzeniem operacji, którą realizujesz. Upewnij się, że wszystko się zgadza i zaakceptuj operację. Może to wymagać dodatkowego potwierdzenia SMS-em lub poprzez autoryzację mobilną. Po zatwierdzeniu wylogujemy Cię z bankowości internetowej i przekierujemy na stronę dostawcy.

Dokumenty

Obowiązuje od 30.04.2021 r.
Regulamin usługi GetinID dla Klientow Indywidualnych w Getin Noble Bank S.A.
kod SHA-256:
971392208498DE4FFDAE1EB6F4BABB1015349A1E2B5F5B665CB32DE67F364855

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość