Potwierdzaj swoją tożsamość bez wychodzenia z domu!

Skorzystaj z usługi Moje ID w Getin Banku

KI - Moje ID - korzyści + aktywacja
Poznaj korzyści

MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych.

Nie musisz już iść do ubezpieczyciela czy dostawcy energii tylko po to by potwierdzić swoją tożsamość lub podpisać dokumenty. Teraz możesz takie formalności zrealizować bez konieczności wstawania z kanapy!

KI - Moje ID - korzyści + aktywacja
Aktywacja usługi

Aby skorzystać po raz pierwszy z usługi w Bankowości Internetowej wybierz Oferta i wnioski -> Kafel Moje ID i wyraź zgodę na udostępnianie swoich danych w usłudze Moje ID. Możesz wybrać, czy chcesz uwalniać swoje dane w podstawowym, czy rozszerzonym zakresie – zakres ten sprawdzisz w ustawieniach. Swoją zgodę możesz zmienić lub odwołać w dowolnym momencie.

A jak to działa w praktyce?

1
Wykonaj operację u wybranego usługodawcy

Wykonujesz jakąś operację u swojego usługodawcy, np. chcesz podpisać nową umowę za prąd albo potwierdzić swoją tożsamość w placówce medycznej.

Zamiast wysyłać kuriera albo osobiście zgłaszać się w placówce, wybierz opcję Moje ID, jeśli Twój usługodawca daje Ci taką możliwość.

2
Skorzystaj z opcji Moje ID

Po kliknięciu w opcję Moje ID znajdziesz listę banków, z których możesz skorzystać. Wybierz logo naszego banku. Po przekierowaniu na stronę logowania – mechanizm jest taki sam jak przy potwierdzaniu szybkich płatności w internecie. Logujesz się tak jak do bankowości internetowej.

3
Potwierdź operację

Zobaczysz okno z potwierdzeniem operacji, którą realizujesz. Upewnij się, że wszystko się zgadza i zaakceptuj operację! Może to wymagać dodatkowego potwierdzenia SMSem lub pushem. Na koniec wylogujemy Cię z aplikacji i przekierujemy Cię na stronę dostawcy.

Jacy usługodawcy oferują możliwość skorzystania z usługi Moje ID?

Jacy usługodawcy oferują możliwość skorzystania z usługi Moje ID?
  • eBOK PGNIG - podpiszesz nową umowę o dostarczanie gazu
  • Medicover Polska - zyskasz dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej
  • Diners Club Polska - zawnioskujesz o wydanie karty płatniczej
  • PZU - zarejestrujesz się na platformie mojePZU, gdzie masz dostęp m.in. do dokumentacji medycznej w PZU Zdrowie
  • Nationale-Nederlanden - zyskasz dostęp do systemu n-serwis
  • Open Life Towarzystwa Ubezpieczeń Życie S.A. - uzyskasz dostęp do usług online
  • Totalizator Sportowy - potwierdzisz tożsamość i wiek w serwisie Total Casino
  • PKO Ubezpieczenia - uzyskasz wsparcie w procesie zgłaszania szkody
  • LUX MED - zyskasz dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej
  • Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna – zarejestrujesz się na portalu Mój Aegon
  • Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA - zawarcie poprzez portal MojaAviva umów ubezpieczeniowych w trybie online
  • Orange Polska S.A. - zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne
  • POLMED – dostęp do dokumentacji medycznej
  • enel-med – dostęp do systemu online
  • FORTUNA zakłady bukmacherskie – potwierdzenie tożsamości i rejestracja konta

Dokumenty

Obowiązuje od 20.11.2020 r.
Regulamin usługi Moje ID dla Klientow Indywidualnych w Getin Noble Bank S.A.
kod SHA-256:
E314E88CFB3361769748713B91EC1DBAEC9E0E29BE1DCC2928D857269FB7814F

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość