1. W zakładce “Produkty banku” zobaczysz najpierw najbardziej “Popularne” oferty.
Więcej produktów odnajdziesz w kolejnych sekcjach: oszczędzanie, kredyty, konta, karty debetowe, karty kredytowe i ubezpieczenia. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią kategorię, a my zaprezentujemy oferty dla Ciebie.
2. Stworzyliśmy zakładkę „Obsługa”, abyś mógł bankować z nami wygodniej.
W kolejnych sekcjach produktowych znajdziesz np. wniosek o przelew wynagrodzenia, przeniesienie rachunku bankowego, czy zaświadczenie o spłacie kredytu. W tym miejscu możesz też dostarczyć nam dokumenty do Twojego kredytu lub inne dokumenty.
3. Załatwianie spraw urzędowych i podpisywanie dokumentów bez wychodzenia z domu?
Oczywiście! W zakładce „e-Urząd” szybko i wygodnie założysz profil zaufany, a usługa GetinID pozwoli Ci potwierdzić zdalnie swoją tożsamość u dostawców usług komercyjnych i publicznych. Złożysz tu także wnioski o świadczenia rodzinne.
4. Jakie jeszcze czekają na Ciebie nowe funkcjonalności?
wystarczy, że „Wyszukiwarce” wpiszesz minimum dwa znaki, a my podpowiemy Ci oferty i wnioski, które mogą Cię zainteresować,
w zakładce „W trakcie” zobaczysz, jakie wnioski masz aktualnie rozpoczęte i ile dni pozostało do wygaśnięcia wniosku,
w zakładce „Historia” pokażemy wnioski, które złożyłeś. Możesz je wyszukać po wybraniu filtrów: nazwa, kategoria, status, okres.
Cały czas rozwijamy naszą bankowość elektroniczną, aby bankowało Ci się z nami bezpiecznie i wygodnie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc.
Pamiętaj, aby wyrazić zgody marketingowe i skorzystać z wszystkich ofert i wniosków w Twojej bankowości internetowej.
Zobacz, co już wcześniej dla Ciebie przygotowaliśmy:
Pokazaliśmy Twoje rachunki w sekcji „Finanse”, w nowym układzie i formie.
W sekcji „Finanse” możesz wejść w szczegóły każdego ze swoich rachunków. Po prawej stronie przekazujemy Ci najnowsze oferty, a w części „Czy wiesz, że…” zamieszczamy przydatne wskazówki.
Przygotowaliśmy szczegóły Twojego rachunku w bardziej czytelny sposób.
W szczegółach rachunku z łatwością przejrzysz historię swoich transakcji. Znajdziesz tu także podsumowania swoich wpływów i wydatków oraz pobierzesz wyciągi.
Zmieniliśmy miejsce, gdzie przełączasz się między swoimi kontami.
W łatwy sposób możesz przełączyć się między swoimi kontami: indywidualnym, wspólnym lub firmowym. Zmianę dostrzeżesz w sekcjach: „Finanse”, „Kantor”, „Historia” oraz „Wyciągi i zestawienia opłat”. W pozostałych sekcjach zmiany wdrożymy wkrótce.
Jeśli posiadasz panel firmowy, podświetlamy go na niebiesko!
Pomoc
Dlaczego zmieniamy bankowość internetową? Co zyskam jako Klient dzięki zmianom?
Możesz do nas zadzwonić przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Produkty samochodowe lub hipoteczne obsługujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00 oraz w soboty 8:00 - 16:00.
+48 500 933 150 - produkty inwestycyjne, od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00. +48 608 019 700 - dla przedstawicieli firmy i pracowników sektora publicznego, od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00.
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.