Getin Bank na podium rankingu jakości obsługi

30.11.2016

Getin Bank na podium rankingu banków o najlepszej obsłudze klienta. Badanie zostało przeprowadzone przez uznaną międzynarodową firmę INTERNATIONAL SERVICE CHECK, która wysłała tak zwanych tajemniczych klientów do ponad 60 placówek należących do 15 różnych banków. Jeden z wrocławskich oddziałów Getin Banku został uznany za najlepszy oddział bankowy w Polsce pod względem obsługi klienta.

Placówki Getin Banku i ich pracownicy zostali wyróżnieni za: umiejętność nawiązywania kontaktu i rozpoznawania potrzeb klienta, a dodatkowo także za idealną prezentację produktów i finalizację rozmów. Zdaniem tajemniczych klientów to właśnie oni okazali się być bezkonkurencyjni w zakresie doradztwa dotyczącego otwierania nowego konta czy kredytów. Wysłannicy firmy badawczej docenili również wysoką kulturę osobistą i rzetelność pracowników Banku. Co cieszy, spośród wszystkich przebadanych placówek w całym kraju, to właśnie oddział Getin Banku we Wrocławiu przy Placu Solnym 20 został uznany za najlepszy oddział bankowy. Zdaniem tajemniczych klientów charakteryzuje się on nieprzeciętną, wyróżniającą się jakością obsługi.

- Cieszymy się, że po raz kolejny po rankingu tygodnika Newsweek, w którym Getin Bank został uznany za najlepszy bank pod względem jakości obsługi klienta, zostaliśmy docenieni w tym tak ważnym dla nas obszarze. Cały czas pamiętamy jednak o tym, że poprawa jakości to ciągły proces, a nie jednorazowa akcja. To musi być i jest zapisane w naszym DNA. Chcemy mieć́ jak najwięcej klientów zadowolonych z naszej pracy, bo to oni stają się naszymi ambasadorami i budują̨ potem opinię o banku. Dlatego cały czas sami monitorujemy i prowadzimy badania dotyczące tej sfery działalności. – podkreśla  Żaneta Zugaj, Dyrektor Departamentu Jakości, Getin Noble Bank.

Badanie jakości obsługi przez tajemniczych klientów to metoda popularna na świecie i coraz częściej wykorzystywana również w Polsce. Pracownicy INTERNATIONAL SERVICE CHECK sprawdzali jakość obsługi w polskich bankach już po raz drugi. Podstawieni klienci swojej oceny dokonywali na podstawie rozmów przeprowadzanych w poszczególnych placówkach. Ich tematy były związane z oferowanymi przez te placówki produktami jak konta czy kredyty. Efektem wizyty tajemniczego klienta było otwarcie rachunku, a czasem także rezygnacja z niego kilka dni po podpisaniu umowy. W trakcie badania oceniano także wygląd placówki i jej pracowników.

INTERNATIONAL SERVICE CHECK to międzynarodowa firma badawcza, członek MSPA (Mystery Shopping Providers Association). Specjalizuje się w organizacji i kompleksowej obsłudze badań tajemniczy klient. Centrala firmy mieści się w Bazylei w Szwajcarii. Od 2005 roku firma działa także na terenie Polski.