Getin Bank po raz kolejny z tytułem „Bank doceniony przez Klientów”

10.12.2018

Getin Bank po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów". Wyniki badania przeprowadzonego przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 zostały opublikowane na łamach dziennika „Parkiet”. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia, banki były oceniane bezpośrednio przez Klientów. Getin Bank znalazł się w czołówce wszystkich  kategorii. 

Tytuł „Bank doceniony przez Klientów" przyznawany jest w czterech kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku”, „Ocena opłat i prowizji” oraz „Produkty”. Wyróżnikiem Getin Banku w pierwszej z nich były niskie opłaty lub ich brak oraz dobra oferta kredytu gotówkowego, dzięki czemu Getin Bank zajął III miejsce. W kategorii „Ocena opłat i prowizji” Bank uplasował się na III pozycji. Klienci docenili najłatwiejszy dostęp do informacji o opłatach i prowizjach, odpowiednio wczesne informowanie o zmianie opłat i prowizji oraz za poprawność naliczania ww. opłat. W kategorii „Ocena punktów styku” oceniano czy kanały komunikacji z bankiem dobrze funkcjonują, a w kategorii „Produkty”, wyróżniono kartę płatniczą oraz kartę kredytową. W obu Getin Bank zajął również III miejsce.

 Tytuł „Bank doceniony przez klientów" jest dla nas wiarygodnym wyróżnieniem, potwierdzającym zadowolenie Klientów, ponieważ w badaniu to bezpośrednio oni wyrażają swoją opinię. Cieszy nas, że Getin Bank znalazł się w czołówce każdej z ocenianych kategorii. Naszą misją jest stale ulepszanie usług i produktów, które oferujemy naszym Klientom. Ponowne zdobycie tego tytułu, to dowód na to, że nasza praca przynosi zamierzone efekty, a satysfakcja Klientów banku wzrasta. To dla nas najlepsza motywacja - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Getin Bank jest regularnie nagradzany za wysoką jakość obsługi w prestiżowych rankingach. We wrześniu po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach - zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W tegorocznym raporcie Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 badaniem objętych było 14 największych banków detalicznych w Polsce. Każdy z nich był oceniany przez około 250 Klientów. Respondentami w badaniu były osoby, które posiadają konto w banku i znajdują się w przedziale wiekowym 18-65 lat. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą mixu metod ilościowych.