Getin Bank ponownie w czołówce banków z najlepszą obsługą w placówce

30.06.2021

Getin Bank został wyróżniony w pierwszej tegorocznej fali badania projektu Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Sprawdzono jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. Getin Bank z wynikiem powyżej 80% uplasował się w pierwszej lidze banków biorących udział w badaniu. Szczególnie doceniono rzetelną informację o ofercie, postawę pracowników w zakresie budowania relacji z klientem oraz postawę prosprzedażową.

Chcemy wyróżniać się jakością obsługi. Naszym celem jest wysoka obsługa klientów w placówkach- bez względu na temat z jakim przychodzą do nas klienci. Tym bardziej cieszy mnie wyróżnienie za standardy obsługi klientów zainteresowanych kredytami. To dla nas bardzo ważne, aby nasi klienci czuli, że podejmują świadome decyzje mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

W ramach 7. edycji Instytucji Roku realizowane są cztery fale badania, które obejmują różne produkty dla klienta indywidualnego. W pierwszym kwartale 2022 r. wyłonieni zostaną zwycięzcy w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Podczas każdego pomiaru eksperci dokonają wizyty i oceny w 10 wybranych placówkach. Uzyskany wynik z 10 wizyt sumuje się i ma wpływ na wynik banku. O przyznaniu tytułu Instytucji Roku zdecyduje średni wynik z czterech fal badania. Jeśli będzie on na poziomie min. 80%, wówczas bank otrzymuje tytuł Instytucji Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce. 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia zdobyte w prestiżowych rankingach, jak przyznany dwa lata z rzędu tytuł Złoty Bankier czy nagroda Przyjazny Bank Newsweeka. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych oczekiwań klientów oraz dba o to, aby czuli się oni bezpiecznie i komfortowo.