Getin Noble Bank systematycznie podwyższa standard placówek

26.11.2019

Getin Noble Bank ułatwia klientom dostęp do swoich usług. Tylko na przełomie października i listopada br. bank otworzył kolejne cztery placówki o nowoczesnym wystroju i z nowymi funkcjonalnościami. Obecnie bank posiada blisko 200 oddziałów własnych, z czego 16 zlokalizowanych jest w największych Centrach Handlowych w Polsce. Wszystkie oddziały zapewniają dostęp do pełnej oferty banku, a także wsparcie wykwalifikowanego zespołu.

Od 2017 r. Getin Noble Bank intensywnie pracuje nad reorganizacją swojej sieci oddziałów. To istotny element strategii banku zakładającej, że nowoczesna aranżacja placówek powinna zapewnić odpowiedni komfort klientom, usprawnić obsługę oraz stworzyć jak najlepsze warunki pracy dla doradców. Najnowocześniejszy format prezentują już 34 lokalizacje, a zmiany obejmują również oddziały franczyzowe.

- Projektując nasze placówki zwracamy szczególna uwagę na komfort i bezpieczeństwo klientów oraz zapewnienie jak najwyższych standardów w zakresie dyskrecji. Dbamy o to, aby w każdej placówce dostępne były wyodrębnione pokoje spotkań, w których swobodnie można porozmawiać o naszych produktach i usługach. Naszym celem jest również zapewnienie jak największej dostępności oddziałów oraz ich maksymalnej funkcjonalności. Chcemy, żeby nasze placówki pomagały w budowaniu długofalowych relacji z Klientami, a nie pełniły rolę tylko serwisową – mówi Iwona Rubanowicz, Dyrektor Zespołu Analiz i Optymalizacji i Wydziału Kontroli w Getin Noble Banku.

W każdej nowej placówce Getin Noble Banku klienci znajdą się nowoczesne wpłatomaty, dostępne także poza godzinami otwarcia placówek oraz strefy self-service umożliwiające samodzielne dokonanie transakcji w Bankowości Internetowej. Nowością jest również zmiana obiegu gotówki w oddziałach w Galeriach Handlowych. Teraz w każdej tego typu placówce obieg ten jest automatyczny i wykorzystuje najnowocześniejsze urządzenia typu recycler. Umożliwia to szybki dostęp do środków, a wpłaty i wypłaty możliwe są także bez użycia karty płatniczej – wystarczy aplikacja mobilna i kod BLIK. Dodatkowo bank udostępnia otwartą sieć WiFi, która umożliwia sprawne i bezpieczne pobranie i zainstalowanie Bankowości Mobilnej bezpośrednio w oddziale. Warto podkreślić, że w projekcie nowych placówek zredukowano użytkowanie materiałów reklamowych w formie papierowej dbając o minimalizowanie zużycia papieru. Nowością jest również „zapach” oraz instalacje audio, które nie tylko umilają czas Klientom, ale też podnoszą poziom dyskrecji.

Dodatkowo, bank modernizuje nie tylko oddziały uniwersalne, ale również placówki Private Banking. Pierwsza, pilotażowa jednostka tego typu powstała w Łodzi i łączy w sobie funkcje biura dla pracowników kilku komórek biznesowych oraz placówki dla klientów Noble Banku.