[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

19.10.2017
Oferta Getin Banku „Na nowe środki” zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu najlepszych kont oszczędnościowych dla kwoty 100 tys. zł opracowanym przez portal Bankier.pl oraz w październikowej edycji rankingu kont oszczędnościowych Comperia.pl. O pozycji w zestawieniach decydowała oferowana przez bank stawka procentowa. 
09.10.2017
Finanse na prostych zasadach to nowe hasło przewodnie komunikacji marketingowej Getin Banku i zarazem hasło promujące nowe konto osobiste Proste Zasady. Kampania reklamowa ruszyła 9 października br. W ramach nowej komunikacji Getin Bank chce przybliżyć Polakom proste zasady finansowe, które można wykorzystać w codziennym życiu z pomocą produktów i usług oferowanych przez Bank. Bohaterem reklam jest „człowiek z zasadami” – sympatyczny mężczyzna, który doskonale radzi sobie w życiu właśnie dzięki
04.10.2017
Getin Bank ponownie znalazł się w gronie liderów jakości obsługi w kolejnej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Tym razem przedmiotem badania było zaciąganie kredytów gotówkowych w placówkach bankowych. Sukces Getin Banku w rankingu Instytucja Roku 2017 to kolejne obok nagrody Przyjazny Bank Newsweeka wyróżnienie, które w ostatnim czasie Bank otrzymał za wysoką jakość obsługi. 
02.10.2017
Konto Proste Zasady to atrakcyjna propozycja Getin Banku dla osób, które chcą założyć konto osobiste oparte na prostych i zrozumiałych warunkach. Wystarczy jedna płatność kartą w miesiącu, by mieć konto za 0 zł. Klient nie poniesie także żadnych opłat za prowadzenie rachunku, kartę debetową, przelewy internetowe oraz wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce. Wprowadzenie nowego, flagowego rachunku bankowego zostanie wsparte telewizyjną kampanią reklamową, która wystartuje 9 październi
27.09.2017
Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.
18.09.2017
Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest  dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych.
22.08.2017
Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową - w Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital. Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych (bankowości internetowej i mobilnej). W skład nowego Obszaru wchodzą dwa departamenty. Departamentem Komunikacji Marketingowej kieruje Łukasz Penszko, za Departament Digital odpowiada Marta Dałkiewicz.
01.08.2017
Getin Bank uatrakcyjnia ofertę produktów oszczędnościowych. Od 1 sierpnia br. Klienci zainteresowani odkładaniem pieniędzy na koncie oszczędnościowym mogą skorzystać z nowej oferty „Na nowe środki” z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku. Dla tych, którzy chcą ulokować swoje oszczędności w średnim okresie czasu, Bank przygotował pięciomiesięczną „Lokatę na Nowe Środki „z oprocentowaniem 2,4 proc. w skali roku.