[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

02.04.2020
Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracy zdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią.
10.03.2020
Getin Bank uruchomił kolejną, VII już edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych, do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Tym razem maksymalna wartość nagrody dla Klienta polecającego wzrosła do 800 zł.
02.03.2020
Wysoka jakość usług private banking, dostępnych w Getin Noble Banku, dziewiąty rok z rzędu otrzymuje najwyższą ocenę w prestiżowym ratingu „Forbesa”. Bank został doceniony za bogatą i oryginalną ofertę, która odpowiada na potrzeby najzamożniejszych klientów. Propozycja Noble Banku uplasowała się również na piątym miejscu w Polsce w rankingu private banking przygotowanym przez magazyn „Euromoney”.
24.02.2020
Getin Bank poszerzył ofertę produktową o kompleksowe ubezpieczenie nieruchomości Mój Bezpieczny Dom. Jest to, po ubezpieczeniu podróżnym, drugi produkt z nowej linii biznesowej, którą Bank wprowadza do sprzedaży dla swoich klientów. Polisę można nabyć w prosty i szybki sposób za pośrednictwem Bankowości Internetowej, Mobilnej lub Contact Center. Mój Bezpieczny Dom oferuje szeroki zakres ubezpieczenia nieruchomości oraz w pełni indywidualny pakiet dostosowany do oczekiwań i potrzeb Klienta.