Getin Noble Bank wdraża nowoczesne rozwiązanie w postaci Systemu Przeciwdziałania Nadużyciom. Projekt ma na celu ograniczenie potencjalnych strat finansowych spowodowanych przez nadużycia kredytowe, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji przeprowadzanych przez klientów oraz zagwarantowanie zgodności regulacyjnej, m.in. z najnowszą dyrektywą PSD II. Rozwiązanie działa w oparciu o wiodące systemy analityczne SAS Fraud Management oraz SAS Visual Investigator.
Getin Bank uplasował się na II miejscu w czerwcowej edycji zestawienia najlepszych kart kredytowych wg portalu Money.pl. Karta Kredytowa Standard została doceniona m.in. za brak opłat związanych z jej wyrobieniem oraz prowadzeniem pod warunkiem dokonania zaledwie pięciu dowolnych płatności w miesiącu. Również 52-dniowy bezodsetkowy okres spłat został uznany za duży atut karty Getin Banku.
Podczas jednego z największych wydarzeń branży, Horyzonty Bankowości- ogłoszono wyniki XXIV Rankingu Banków Miesięcznika Finansowego BANK 2019. Getin Bank okazał się szczególnie doceniony przez młodych Klientów, zajmując miejsca na podium w trzech podkategoriach zestawienia „Bank dla Młodych”: konto bieżące, bankowość internetowa oraz aplikacja mobilna.
Ponad 1400 uczestników, w tym 663 biegaczy i 3315 wspólnie pokonanych kilometrów – to statystyki tegorocznego, siódmego już Biegu Fair Play organizowanego przez Getin Noble Bank. Cel? Pomoc choremu Antkowi, który potrzebuje skomplikowanej rehabilitacji. Efekt? Setki zaangażowanych osób, które wspólnie wybiegały prawie 10 000 zł na leczenie chłopca.
Od poniedziałku 24 czerwca br. Klienci Getin Noble Banku mogą już wpłacać gotówkę za pomocą kodów BLIK we wpłatomatach Planet Cash i Euronet. Usługa jest bardzo prosta i zajmuje dosłownie chwilę. Dzięki temu aplikacja Getin Mobile zyskuje nową funkcjonalność i staje się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikom.
Getin Noble Bank oficjalnie włączył się w realizację koncepcji „otwartej bankowości” zawartej w dyrektywie PSD2. Bank właśnie uruchomił produkcyjne GetinAPI, za pośrednictwem którego licencjonowane podmioty trzecie mogą już świadczyć swoje usługi. Ponadto interfejs umożliwi budowanie zaawansowanych technologicznie rozwiązań odpowiadających na potrzeby rynku.
Getin Bank wprowadził walutową ofertę specjalną „Na nowe środki w USD i EUR” dla Kont Oszczędnościowych. Uzupełnienie dotychczasowej propozycji Banku skierowane jest do obecnych i nowych Klientów, którzy chcą oszczędzać w walucie obcej. Bank zaproponował również atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 2,5% w USD oraz 2% w EUR.
Aplikacja mobilna Getin Banku stała się jeszcze bardziej funkcjonalna i przyjazna użytkownikom. Została zintegrowana z Apple Pay, a uruchomienie usługi jest bardzo proste i bez konieczności posiadania fizycznej karty. Wystarczy, że użytkownik włączy nowy rodzaj płatności bezpośrednio w aplikacji i zamówi wirtualną kartę, która zostanie dodana do portfela Apple. Karty wirtualne można zamawiać do kont osobistych oraz do umów kart kredytowych.
Getin Bank zaoferował Klientom zupełnie nowy produkt – ubezpieczenie podróżne Bezpieczna Wyprawa. To kompleksowa i zarazem elastyczna propozycja Grupy Europa, którą Klienci Getin Banku mogą nabyć za pośrednictwem Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz Contact Center. Do otrzymania polisy wystarczą jedynie podstawowe dane, a cały proces zakupu ubezpieczenia trwa kilka minut.
Getin Noble Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank został również wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Zarówno jakość obsługi jak i bezpieczeństwo znajdują się na liście priorytetów Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.