[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

27.09.2017
Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.
18.09.2017
Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest  dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych.
22.08.2017
Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową - w Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital. Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych (bankowości internetowej i mobilnej). W skład nowego Obszaru wchodzą dwa departamenty. Departamentem Komunikacji Marketingowej kieruje Łukasz Penszko, za Departament Digital odpowiada Marta Dałkiewicz.
01.08.2017
Getin Bank uatrakcyjnia ofertę produktów oszczędnościowych. Od 1 sierpnia br. Klienci zainteresowani odkładaniem pieniędzy na koncie oszczędnościowym mogą skorzystać z nowej oferty „Na nowe środki” z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku. Dla tych, którzy chcą ulokować swoje oszczędności w średnim okresie czasu, Bank przygotował pięciomiesięczną „Lokatę na Nowe Środki „z oprocentowaniem 2,4 proc. w skali roku. 
06.07.2017
Getin Bank został uznany za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Bank zajął drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Get
30.06.2017
Getin Noble Bank otrzymał prestiżową nagrodę przyznaną przez jeden z najstarszych i najbardziej popularnych polskich tygodników. „Portfel Wprost” za najlepszą Kompleksową Obsługę to już kolejne w tym roku wyróżnienie, które Bank zdobywa w znaczącym rankingu branżowym. 
21.06.2017
Ponad 28 litrów krwi udało się zebrać podczas szóstej już edycji akcji honorowego krwiodawstwa Getin Crew. Tym razem do oddania krwi zgłosiło się aż 87 pracowników Getin Noble Banku. Wszyscy chętni mogli zarejestrować się również w bazie potencjalnych dawców szpiku. Partnerem projektu Getin Crew są Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.