[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

02.10.2017
Konto Proste Zasady to atrakcyjna propozycja Getin Banku dla osób, które chcą założyć konto osobiste oparte na prostych i zrozumiałych warunkach. Wystarczy jedna płatność kartą w miesiącu, by mieć konto za 0 zł. Klient nie poniesie także żadnych opłat za prowadzenie rachunku, kartę debetową, przelewy internetowe oraz wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach w Polsce. Wprowadzenie nowego, flagowego rachunku bankowego zostanie wsparte telewizyjną kampanią reklamową, która wystartuje 9 październi
27.09.2017
Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.
18.09.2017
Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest  dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych.
22.08.2017
Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową - w Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital. Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych (bankowości internetowej i mobilnej). W skład nowego Obszaru wchodzą dwa departamenty. Departamentem Komunikacji Marketingowej kieruje Łukasz Penszko, za Departament Digital odpowiada Marta Dałkiewicz.
01.08.2017
Getin Bank uatrakcyjnia ofertę produktów oszczędnościowych. Od 1 sierpnia br. Klienci zainteresowani odkładaniem pieniędzy na koncie oszczędnościowym mogą skorzystać z nowej oferty „Na nowe środki” z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku. Dla tych, którzy chcą ulokować swoje oszczędności w średnim okresie czasu, Bank przygotował pięciomiesięczną „Lokatę na Nowe Środki „z oprocentowaniem 2,4 proc. w skali roku. 
06.07.2017
Getin Bank został uznany za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Bank zajął drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Get
30.06.2017
Getin Noble Bank otrzymał prestiżową nagrodę przyznaną przez jeden z najstarszych i najbardziej popularnych polskich tygodników. „Portfel Wprost” za najlepszą Kompleksową Obsługę to już kolejne w tym roku wyróżnienie, które Bank zdobywa w znaczącym rankingu branżowym.