Płać fajniej z Getin UP Free

16.08.2016

W życiu młodego człowieka szczegóły i drobiazgi często odgrywają ogromną rolę, to one pozwalają mu odróżnić się od innych i wyrazić siebie. Czasem jest to kolorowy szalik, czasem zabawna przypinka na kurtce. Teraz może to być też jego karta płatnicza. Bo bank i karta do konta wcale nie muszą być nudne i poważne. Udowadnia to Getin Bank, który oferuje swoim najmłodszym Klientom nowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych. Kampania „Płać fajniej z Getin UP Free” ruszyła w sierpniu.

- Wielu młodych ludzi, z którymi rozmawialiśmy zwracało uwagę, że bankowość, karty płatnicze i wszystko co z nimi związane jest dla nich kompletnie neutralne i nie budzi w nich żadnych emocji. Chcemy to zmienić. Chcemy, żeby karta płatnicza stała się jedną z metod na podkreślenie siebie przez naszych młodych Klientów. –  mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Marketingu Getin Banku i dodaje - Przez zaprojektowanie młodzieżowych wizerunków kart chcemy podkreślić, że jednak bank nie musi być nudną instytucją i młodzież może znaleźć w nim swoje miejsce, a płacenie kartą może być po prostu fajniejsze z fajną kartą.

Od teraz młodzież i studenci korzystający z konta „Getin UP Free” wyrabiając swoją kartę płatniczą będą mogli wybrać jedną z kilkunastu atrakcyjnych grafik, nawiązujących wyglądem do popularnych haseł czy grafik pojawiających się w Internecie. I to właśnie tam odbędzie się też pierwsza odsłona kampanii. Będą to między innymi Facebook, Instagram, strony Kwejk i Demotywatory oraz kilkanaście innych. W drugim etapie kampanii, od 1 października br. w największych miastach akademickich pojawią się bilbordy i citylighty promujące nowe karty.

Konto „Getin UP Free” to jedno z najlepszych kont dla młodych ludzi*. Całkowicie darmowe, z bezpłatnymi przelewami przez internet i wypłatami z bankomatów Euronet i PlanetCash. Konto „Getin UP Free” to także wygodna aplikacja mobilna i bankowość internetowa, która skutecznie pomaga młodym ludziom w zarządzaniu ich finansami.

*Ranking „Najlepsze konta bankowe dla młodych ludzi” Rzeczpospolita, 28.01.2016