Kontakt

Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu przeglądania, zalecamy aktualizację przeglądarki. Obok znajdziesz informacje o wersjach w pełni wspieranych przeglądarek.

Bankowość Mobilna


Szybko sprawdzisz, ile masz środków na koncie

W dowolnym momencie sprawdzisz stan konta, przekonasz się, czy wypłata już wpłynęła lub czy Twój znajomy oddał Ci za kawę

Łatwo wykonasz przelew, kiedy chcesz i gdzie chcesz

Gdy jadąc do pracy lub na urlop przypomniałeś sobie o zaległym rachunku za prąd lub nadchodzącej racie kredytu, szybko wykonasz przelew w swojej aplikacji.


W każdej chwili skontrolujesz historię wydatków

W każdym miejscu i o każdej porze skontrolujesz swoje wpływy i wydatki. Przypomnisz sobie, czy czynsz za mieszkanie został już opłacony i ile kosztował rodzinny wypad do kina.


Tak wygląda nowa aplikacja Getin Mobile

W MENU znajdziesz wszystkie produkty i opcje dostępne w aplikacji

Po wybraniu ZRÓB PRZELEW masz dostęp do wszystkich rodzajów przelewu, w tym do doładowania telefonu.

W każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać wybierając opcję KONTAKT.

STAN KONTA jest dostępny tuż po zalogowaniu.

Po wybraniu BLIK otrzymasz kod do płacenia telefonem.

Wybierając DODAJ SKRÓT możesz zdecydować, co będziesz widzieć na pierwszej stronie aplikacji.

W sekcji POMOC znajdziesz porady oraz ustawienia wskazówek wyświetlanych w aplikacji.

Po wybraniu W POBLIŻU znajdziesz mapę z oddziałami i bankomatami w Twojej okolicy.

Wypróbuj wersję DEMO

Możesz sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Na ekranie logowania wybierz Menu, a następnie Demo i wprowadź dowolny wzór logowania.


Dlaczego jeszcze warto skorzystać z Bankowości Mobilnej

Zacznij korzystać z bezpłatnej Bankowości Mobilnej

01

Zainstaluj aplikację

Znajdziesz ją w sklepie odpowiednim dla Twojego telefonu. Wyszukaj ją wpisując Getin Mobile.

02

Aktywuj aplikację

Przy pierwszym uruchomieniu utwórz profil używając do tego loginu i hasła z Twojej Bankowości Internetowej.

03

Nadaj swoje hasło

Wybierz tradycyjną wersję hasła składającą się minimalnie z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”.

Ważne!

Do wykonania przelewów i innych transakcji w Bankowości Mobilnej potrzebujesz kodu PIN, który służy do ich zatwierdzania. Nadaj go w aplikacji, wybierając w menu w sekcji Ustawienia lub podczas pierwszego przelewu.

Ustal limity transakcji

Początkowe limity to 1000 zł jednorazowo i 5000 zł dziennie, ale możesz dostosować je do swoich potrzeb – zrobisz to po zalogowaniu do Bankowości Internetowej klikając w Ustawienia, następnie w Bankowość Mobilna.


Bezpieczeństwo

Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:

  • Hasło do logowania – logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z dwóch rodzajów hasła: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym.
  • PIN – transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN tak jak transakcje wykonywane kartą płatniczą.
  • Limity – operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
  • Blokowanie aplikacji – dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
  • Automatyczne wylogowanie – w Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 10 minutach braku aktywności.

Ty też możesz zadbać o bezpieczeństwo!

Kliknij i sprawdź, jak bankować bezpieczniej


Dokumenty