Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Bankowość Mobilna


Nowości w Getin Mobile!

Zaloguj się do aplikacji odciskiem palca. Szybko i bezpiecznie

Logowanie odciskiem palca to wygodny sposób dostępu do aplikacji Getin Mobile. Aby skorzystać z tej funkcji konieczne jest posiadanie urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców: Touch ID dla systemu iOS lub Android Fingerprint ID oraz Samsung Pass dla systemu Android.

Aktywuj darmowe powiadomienia
w aplikacji mobilnej.

Chcesz wiedzieć czy Twoja pensja wpłynęła już na konto? Darmowe powiadomienia to idealny sposób, aby być na bieżąco ze swoimi finansami.

Włącz w aplikacji powiadomienia o wpływach na konto, niezrealizowanych operacjach, odrzuceniu transakcji kartą z powodu braku środków, zrealizowaniu czeku BLIK, zbliżających się terminach płatności raty kredytu, spłaty karty kredytowej, zakończenia zlecenia stałego.

Połącz się z infolinią od razu jako zweryfikowany Klient.

Po zalogowaniu się do aplikacji, będziesz mógł połączyć się z Infolinią jednym „klikiem” od razu jako zweryfikowany Klient, czyli bez podawania loginu i hasła do Bankowości Telefonicznej. Opcja połączenia z Getin Phone dostępna będzie w menu aplikacji przez wybór opcji „Połącz” oraz po wybraniu sekcji „Kontakt”. Do wykonania niektórych operacji, wciąż wymagana będzie weryfikacja.

Wiadomości z Banku w aplikacji Getin Mobile.

Wszystkie ważne wiadomości przesyłane przez Bank możesz przeczytać w Aplikacji Mobilnej w sekcji kontakt. Na każdą wiadomość możesz odpowiedzieć lub napisać nową. O przychodzących wiadomościach poinformujemy Cię darmowym powiadomieniem push.

Szybko sprawdzisz, ile masz środków na koncie

W dowolnym momencie sprawdzisz stan konta, przekonasz się, czy wypłata już wpłynęła lub czy Twój znajomy oddał Ci za kawę


Łatwo wykonasz przelew, kiedy chcesz i gdzie chcesz

Gdy jadąc do pracy lub na urlop przypomniałeś sobie o zaległym rachunku za prąd lub nadchodzącej racie kredytu, szybko wykonasz przelew w swojej aplikacji.

W każdej chwili skontrolujesz historię wydatków

W każdym miejscu i o każdej porze skontrolujesz swoje wpływy i wydatki. Przypomnisz sobie, czy czynsz za mieszkanie został już opłacony i ile kosztował rodzinny wypad do kina.

 

Płać wygodnie telefonem

Płatności BLIK

BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do internetu i aplikacja Getin Mobile.

  • Wypłacaj gotówkę z bankomatu bez użycia karty
  • Płać w sklepach stacjonarnych bez użycia karty
  • Płać w sklepach internetowych bez logowania do Bankowości

Wystarczy, że użyjesz 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujesz w aplikacji Getin Mobile.

WIĘCEJ O BLIK

Płać wygodnie telefonem

Płatności zbliżeniowe HCE

Płać łatwo i szybko za pomocą wirtualnej karty w telefonie. To wygodny i bezpieczny sposób płacenia telefonem. Od dzisiaj, gdy wychodzisz na zakupy, spotkać się ze znajomymi, czy na siłownię, nie musisz zabierać ze sobą portfela.

WIĘCEJ O PŁATNOŚCIACH ZBLIŻENIOWYCH

Tak wygląda aplikacja Getin Mobile

W MENU znajdziesz wszystkie produkty i opcje dostępne w aplikacji

Po wybraniu ZRÓB PRZELEW masz dostęp do wszystkich rodzajów przelewu, w tym do doładowania telefonu.

W każdej chwili możesz do nas zadzwonić lub napisać wybierając opcję KONTAKT.

STAN KONTA jest dostępny tuż po zalogowaniu.

Po wybraniu BLIK otrzymasz kod do płacenia telefonem.

Wybierając DODAJ SKRÓT możesz zdecydować, co będziesz widzieć na pierwszej stronie aplikacji.

W sekcji POMOC znajdziesz porady oraz ustawienia wskazówek wyświetlanych w aplikacji.

Po wybraniu W POBLIŻU znajdziesz mapę z oddziałami i bankomatami w Twojej okolicy.

Wypróbuj wersję DEMO

Możesz sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Pobierz aplikację Getin Mobile ze sklepu odpowiedniego dla Twojego telefonu, na ekranie startowym wybierz Menu, a następnie Demo i wprowadź dowolny wzór logowania.


Poznaj aplikację

Sprawdź jakie czynności i operacje możesz wykonać w Bankowości Mobilnej i innych kanałach dostępu do Banku

Jak zacząć korzystać z Bankowości Mobilnej?
Pierwsza rejestracja w Getin Mobile

01

Zainstaluj aplikację

Wyszukaj ją wpisując Getin Mobile w sklepie odpowiednim dla Twojego telefonu. Aplikacja dostępna jest dla platformy Android od wersji 4.1, iOS od wersji 9.3 i Windows od wersji 8.0.

02

Zarejestruj się w aplikacji

Podaj login i hasło z Twojej Bankowości Internetowej aby zarejestrować się po raz pierwszy w aplikacji. 

03

Nadaj swoje hasło mobilne

Wybierz tradycyjną wersję hasła mobilnego składającą się min. z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”. Od teraz właśnie w ten sposób zalogujesz się do aplikacji. Jeśli Twój telefon posiada czytnik linii papilarnych, możesz wybrać również opcję logowania odciskiem palca.

Ważne!

Do wykonania przelewów i innych transakcji w Bankowości Mobilnej konieczne jest nadanie własnego kodu PIN, który służy do ich zatwierdzania. Nadaj go w aplikacji, wybierając w menu w sekcji Ustawienia lub podczas pierwszego przelewu.

Ustal limity transakcji

Początkowe limity to 1000 zł jednorazowo i 5000 zł dziennie, ale możesz dostosować je do swoich potrzeb – zrobisz to po zalogowaniu do Bankowości Internetowej klikając w Ustawienia, następnie w Bankowość Mobilna.


Bezpieczeństwo

Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:

  • Hasło do logowania – logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z dwóch rodzajów hasła: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym.
  • PIN – transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN tak jak transakcje wykonywane kartą płatniczą.
  • Limity – operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
  • Blokowanie aplikacji – dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
  • Automatyczne wylogowanie – w Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.

Ty też możesz zadbać o bezpieczeństwo!

  • Aktualizuj aplikację mobilną - 9 maja 2017 r. wyłączyliśmy dostęp do konta z nieaktualnych wersji aplikacji Getin Mobile. Jeżeli nie posiadasz najnowszej wersji aplikacji, zaktualizują ją już teraz! Tylko korzystanie z najnowszych wersji aplikacji gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Kliknij i sprawdź, jak bankować bezpieczniej


Dokumenty