Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Poznaj korzyści

Wypróbuj dodatkową formę obsługi
swoich produktów.

Gdy nie masz możliwości skorzystania z komputera i Internetu, niezastąpiona w zarządzaniu Twoimi środkami jest usługa Bankowości Telefonicznej. Dajemy Ci możliwość korzystania z obsługi przez konsultanta w godzinach od 7 do 22 lub w automatycznym serwisie przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Bankowość Telefoniczna to:

 
  • Bezpłatna obsługa
  • 24 godzinny dostęp do Twoich środków oraz konta
  • Możliwość zlecania licznych dyspozycji

Bankowość Telefoniczna to:

 
  • Bezpłatna obsługa
  • 24 godzinny dostęp do Twoich środków oraz konta
  • Możliwość zlecania licznych dyspozycji

Zarządzaj swoim kontem i zlecaj dyspozycje

Za pośrednictwem konsultanta możesz między innymi:
  • zlecić przelew
  • założyć lub zerwać lokatę̨
  • ustanowić zlecenie stałe
  • zmienić dane m. in. adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail
  • zamówić zaświadczenie lub opinię
Przez serwis automatyczny samodzielnie możesz:
  • uzyskać informacje o saldzie rachunku lub ostatnich transakcjach
  • aktywować kartę
  • nadać lub zmienić kod PIN do karty
  • odblokować dostęp do Bankowości Internetowej
  • zmienić hasło do Bankowości Internetowej
 

Kliknij i sprawdź szczegółowy wykaz dyspozycji dostępnych przez Bankowość Telefoniczną


ZACZNIJ KORZYSTAĆ Z BANKOWOŚCI TELEFONICZNEJ
1

Zadzwoń na Infolinię lub przyjdź do dowolnego oddziału Getin Banku

Jeśli nie posiadasz żadnego produktu w Getin Banku, to podczas wnioskowania przez stronę internetową lub w placówce, możesz otrzymać dostępy do Bankowości Elektronicznej - w tym do Bankowości Telefonicznej.

2

Jeśli mamy w systemie Twój aktualny numer telefonu komórkowego i adres email, to po krótkiej weryfikacji aktywujemy dla Ciebie Bankowość Elektroniczną z aktywnym dostępem do Bankowości Telefonicznej i Internetowej.

Aktywacja zajmie tylko chwilę – mailem otrzymasz login, a SMS-em hasło do kontaktu telefonicznego.

3

Od tej pory zyskasz dostęp do swoich produktów przez telefon!

Jeśli chcesz skorzystać z tej usługi, to dzwoniąc na Infolinię wybierz na klawiaturze opcję dla Klientów Indywidualnych, a następnie opcję „Logowanie do Bankowości Telefonicznej”. Po podaniu loginu oraz wybranych cyfr z hasła będziesz mógł zarządzać swoimi środkami przez telefon.

Wciskając klawisze wskazywane przez lektora możesz uzyskać informacje o swoich produktach poprzez system automatyczny lub poprzez połączenie się z konsultantem.

Skontaktuj się z nami i wybierz na klawiaturze swojego telefonu interesujący Cię temat (godziny 7-22)

Zobacz schemat infolinii

Przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu możesz korzystać z serwisu automatycznego oraz składać przez konsultanta m.in.: dyspozycje zastrzeżenia karty, dowodu i dokumentów tożsamości.

1

Zadzwoń na Infolinię na numer telefonu z telefonów komórkowych i stacjonarnych

197 97 lub + 48 32 604 30 01

Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora.

2

Wybierz opcję „Jestem Klientem Indywidualnym” - w tym celu kliknij na telefonie nr 2

3

Wybierz opcję „Logowanie do Bankowości Telefonicznej” - w tym celu kliknij na telefonie nr 1

4

Wprowadź swój Login i potwierdź #

Login składa się z 8, 9 lub 10 cyfr cyfr i został wysłany mailem lub znajduje się w umowie Pakietowej lub o Bankowość Elektroniczną

5

Wprowadź wskazane przez lektora cyfry z hasła do kontaktu telefonicznego,

Hasło do Bankowości Telefonicznej składa się z 8 cyfr i wysłaliśmy je SMS-em. Pamiętaj, że możesz je zmienić na własne w dowolnym momencie po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej

6

Powinieneś usłyszeć komunikat o poprawnym logowaniu.

Bezpieczeństwo

Aby Bankowość Telefoniczna była bezpieczna dla naszych Klientów dostęp do uzyskania informacji i zlecenia większości dyspozycji jest uzależniony od poprawnej weryfikacji dokonanej przez konsultanta lub weryfikacji w serwisie automatycznym.

Potwierdzenie tożsamości w serwisie automatycznym polega na poprawnym wpisaniu przez Klienta na klawiaturze telefonu loginu oraz losowo wybranych przez system cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej.

  • Login to unikalny ciąg znaków nadany Użytkownikowi przez Bank, z którym jednoznacznie związane są dane osobowe i adresowe, służący do identyfikacji m.in. w Bankowości Telefonicznej.
  • Hasło to ciąg znaków służący do identyfikacji Klienta w Bankowości Telefonicznej. Pierwsze hasło do kontaktu telefonicznego Klient otrzymuje od Banku i ma możliwość jego zmiany na własne. Ze względów bezpieczeństwa hasło jest znane wyłącznie Klientowi – podczas identyfikacji w automatycznym serwisie Klient wprowadza na klawiaturze telefonu cztery losowo wybrane cyfry z ośmiu – nie ujawnia go nawet pracownikowi Banku.

Ty też możesz zadbać o bezpieczeństwo!

Kliknij i sprawdź, jak bankować bezpieczniej

Dokumenty



Nota prawna

Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Jesteśmy częścią Getin Noble Bank S.A.