Dlaczego dostaję komunikat o nieprawidłowym loginie lub haśle?

Logowanie błędnymi danymi może doprowadzić do blokady dostępu do Bankowości Internetowej, dlatego warto upewnić się, czy wprowadzamy poprawne dane dostępowe.

 

Przed kolejną próbą logowania:

 

 

  1. Sprawdź, czy wprowadzasz poprawny login.
    Login znajdziesz w mailu, który otrzymałeś od nas podczas zakładania konta (login składa się z 8, 9 lub 10 cyfr). Do logowania możesz wykorzystać także login własny, tzw. alias, jeśli taki ustanowiłeś (pamiętaj, że system rozróżnia wielkie i małe litery).
  2. Sprawdź, czy wprowadzasz poprawne hasło.
    Hasło z SMS-a służy do jednokrotnego logowania przy aktywacji Bankowości Internetowej. Po zalogowaniu się z jego wykorzystaniem system wymusza zmianę hasła na własne – minimum 10-znakowe z przynajmniej jedną cyfrą oraz jedną wielką i jedną małą literą. Przypomnij sobie zatem, jakiego hasła system od Ciebie wymaga.
  3. Sprawdź w dowolnym edytorze tekstu, czy nie masz włączonego przycisku Caps Lock, który powoduje wprowadzanie wielkich liter.
  4. Sprawdź w dowolnym edytorze tekstu, czy ustawienie układu klawiatury (polska, polska programisty) nie powoduje zmiany położenia liter „y” i „z”. Jeśli rzeczywiście znaki są przestawione, wciśnij kombinację przycisków Ctrl i Shift, która przywraca poprawne ustawienia klawiszy lub użyj klawiatury ekranowej.

 

 

UWAGA! Trzykrotne wprowadzenie błędnego hasła skutkuje zablokowaniem dostępu do Bankowości Internetowej. 

 

Czy odpowiedź była pomocna?