Gdzie odzyskam dane do logowania do Bankowości Internetowej?

Jeśli nie możesz znaleźć albo nie pamiętasz loginu lub hasła do Bankowości Internetowej:

  • wybierz się do Placówki Banku

    Znajdź najbliższy oddział lub

  • skontaktuj się z Infolinią Getin Banku pod numerem telefonu 197 97 lub 0048 32 604 30 01, wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00.

Dzwoniąc na Infolinię przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej.

Login do Bankowości Telefonicznej jest taki sam jak do Bankowości Internetowej, natomiast hasło otrzymałeś od nas SMS-em. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na Infolinię, wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej -  w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do Bankowości Internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do Bankowości Internetowej.

Zobacz schemat infolinii

Jeśli nie pamiętasz lub nie posiadasz danych do logowania do Bankowości Telefonicznej, dzwoniąc na Infolinię wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem, który po weryfikacji pomoże Ci odblokować dostęp do Bankowości Internetowej.

Czy odpowiedź była pomocna?