Gdzie odzyskam hasło do logowania do Bankowości Internetowej?

Jeśli nie pamiętasz hasła do Bankowości Internetowej, możesz samodzielnie je odzyskać.

Po kliknięciu w opcję Nie pamiętam hasła wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania na adres e-mail podany w Twojej Bankowości zostanie wysłany link autoryzacyjny. Po kliknięciu w link na numer telefonu podany w Twojej Bankowości zostanie wysłane nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie system poprosi Cię o utworzenie własnego hasła.

Sprawdź dokładną instrukcję, jak samodzielnie odzyskać hasło do Bankowości Internetowej

Hasło możesz wygenerować również

  • kontaktując się z Infolinią Getin Banku pod numerem telefonu 197 97 lub 0048 32 604 30 01, wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00.

Dzwoniąc na Infolinię przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej lub zaloguj się do Aplikacji Mobilnej i skorzystaj z opcji Getin Phone, by połączyć się z infolinią od razu jako zweryfikowany Klient.

Login do Bankowości Telefonicznej jest taki sam jak do Bankowości Internetowej, natomiast hasło otrzymałeś od nas SMS-em. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na Infolinię, wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej -  w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do Bankowości Internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do Bankowości Internetowej.

Czy odpowiedź była pomocna?