Gdzie odzyskam login do logowania do Bankowości Internetowej?

Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć albo nie pamiętasz loginu do Bankowości Internetowej, możesz go samodzielnie odzyskać.

 

Po kliknięciu w opcję: Przypomnij login wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na numer telefonu podany w Twojej Bankowości zostanie wysłany kod autoryzacyjny, a na ekranie wyświetli się komunikat „W celu przypomnienia loginu niezbędne jest podanie hasła autoryzacyjnego, które zostało wysłane na Twój numer telefonu”. Gdy poprawnie podasz kod autoryzacyjny z SMS-a, na adres e-mail podany w Twojej Bankowości zostanie wysłany login, którym możesz zalogować się do swojej Bankowości.

 

Sprawdź dokładną instrukcję, jak samodzielnie odzyskać login do Bankowości Internetowej

 

Login możesz odzyskać również:

  • kontaktując się z Infolinią Getin Banku pod numerem telefonu 197 97 lub 0048 32 604 30 01, wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00.

 

Dzwoniąc na Infolinię przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej lub zaloguj się do Aplikacji Mobilnej i skorzystaj z opcji Getin Phone, by połączyć się z infolinią od razu jako zweryfikowany Klient.

 

Login do Bankowości Telefonicznej jest taki sam jak do Bankowości Internetowej, natomiast hasło otrzymałeś od nas SMS-em. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na Infolinię, wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej -  w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do Bankowości Internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do Bankowości Internetowej.

Czy odpowiedź była pomocna?