Jak odblokować dostęp do Bankowości Internetowej?

Jeśli zablokujesz sobie dostęp do Bankowości Internetowejmożesz go odblokować samodzielnie klikając w przycisk ODBLOKUJ. Po wybraniu tej opcji wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania na Twój adres e-mail podany w Bankowości zostanie wysłany link autoryzacyjny, który będzie ważny przez godzinę. Po kliknięciu w link Twój dostęp do Bankowości zostanie odblokowany, zostaniesz o tym powiadomiony również SMS-em. Możesz zalogować się używając swojego hasła i loginu do Bankowości Internetowej.

 

Sprawdź dokładną instrukcję, jak samodzielnie odblokować dostęp do Bankowości Internetowej

 

Bankowość Internetową możesz odblokować również podczas:

 

Dzwoniąc na Infolinię przygotuj login i hasło do Bankowości Telefonicznej lub zaloguj się do Aplikacji Mobilnej i skorzystaj z opcji Getin Phone, by połączyć się z infolinią od razu jako zweryfikowany Klient.

 

Login do Bankowości Telefonicznej jest taki sam jak do Bankowości Internetowej, natomiast hasło otrzymałeś od nas SMS-em. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na Infolinię, wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej -  w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do Bankowości Internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do Bankowości Internetowej.

 

Jeśli nie pamiętasz lub nie posiadasz danych do logowania do Bankowości Telefonicznej, dzwoniąc na Infolinię wybierz opcję „Odblokowanie dostępów do Bankowości Internetowej” dostępną pod gwiazdką. Połączysz się z konsultantem, który po weryfikacji pomoże Ci odblokować dostęp do Bankowości Internetowej.

Czy odpowiedź była pomocna?