W jaki sposób aktywować Bankowość Internetową?

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej, a masz aktywny produkt typu ROR,  lokata, kredyt czy karta kredytowa, możesz ją aktywować:

 

    • podczas wizyty w Placówce,  

Znajdź najbliższy oddziałlub

  • podczas kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu 197 97 lub +48 32 604 30 01.

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Telefonując do nas wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem. Warunkiem aktywacji Bankowości Elektronicznej przez Infolinię jest posiadanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu e-mail w systemie Banku.

 

Jeśli nigdy nie posiadałeś żadnego produktu w Getin Banku, wnioskując o dowolny produkt przez stronę internetową możesz otrzymać również dostęp do Bankowości Internetowej. 

Czy odpowiedź była pomocna?