W jaki sposób aktywować Bankowość Internetową?
Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej, a masz aktywny produkt typu ROR, lokata, kredyt czy karta kredytowa, możesz ją aktywować:
- podczas wizyty w Placówce,
- podczas kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Telefonując do nas wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem. Warunkiem aktywacji Bankowości Elektronicznej przez Infolinię jest posiadanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu e-mail w systemie Banku.
Jeśli nigdy nie posiadałeś żadnego produktu w Getin Banku, wnioskując o dowolny produkt przez stronę internetową możesz otrzymać również dostęp do Bankowości Internetowej.