Czy korzystanie z aplikacji mobilnej banku jest bezpieczne?

Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:

  • Hasło do logowania – logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z haseł: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym, biometrią (odciskiem palca lub skanem twarzy).
  • PIN – transakcje wykonywane przez aplikację wymagają zwykle potwierdzenia kodem PIN.
  • Limity – operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
  • Blokowanie aplikacji – dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować w Bankowości Internetowej.
  • Automatyczne wylogowanie – w Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
  • Szyfrowanie danych – dane przekazywane są przy użyciu bezpiecznego protokołu SSL

Ty też możesz zadbać o to, aby korzystanie z bankowości mobilnej było bardziej bezpieczne:

  • Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa
  • Stwórz silne hasło do systemów Bankowości Internetowej i Mobilnej
  • Aktualizuj Przeglądarkę i Bankowość Mobilną do najnowszej wersji
  • Chroń swoje dane uwierzytelniające do Bankowości Internetowej i Mobilnej

Więcej informacji o zasadach bezpiecznego bankowania znajdziesz tutaj

Czy odpowiedź była pomocna?