Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię Getin  Banku bez wychodzenia z domu.  

 

Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.

 

Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu 197 97 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej. 

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, a chcesz być w pełni obsługiwany na Infolinii Getin Banku, skontaktuj się z nami w celu aktywacji usługi. Możesz tego dokonać:

  • dzwoniąc na Infolinię pod numer tel. 197 97 lub +48 32 604 30 01. Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00). Po wybraniu opcji Klienta Indywidualnego wybierz połącznie z konsultantem. Jeśli potwierdzałeś swoją tożsamość w oddziale i mamy w systemie Twój aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail, wówczas po krótkiej weryfikacji możemy aktywować Bankowość Telefoniczną oraz Internetową.
  • udając się do Placówki Banku.
    Znajdź najbliższą Placówkę

W momencie aktywacji Bankowości Internetowej i Telefonicznej otrzymasz:

  • jeden login, który służy do logowania się do Bankowości Internetowej i Telefonicznej. Składa się on z 8, 9 lub 10 cyfr i jest wysyłany mailem;
  • hasło do Bankowości Telefonicznej, składające się z 8 cyfr. Jest ono wysyłane SMS-em;
  • hasło do Bankowości Internetowej, składające się z 14 znaków. Jest ono wysyłane SMS-em.

Do zalogowania się do Bankowości Telefonicznej wystarczy login i hasło dotyczące tej bankowości.

W przypadku utraty danych do logowania możesz:

  • zadzwonić na Infolinię pod numer telefonu 197 97 lub +48 32 604 30 01 i wybrać opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem. Po krótkiej weryfikacji wyślemy Ci dane do logowania. Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00). 
  • udać się do Placówki Banku.
    Znajdź najbliższą Placówkę

Aby zalogować się do Bankowości Telefonicznej potrzebujesz loginu, który otrzymałeś mailem oraz hasła, które otrzymałeś SMS-em.
Hasło do Bankowości Telefonicznej możesz zmienić w Bankowości Internetowej w sekcji Ustawienia -> Kanały dostępu - Telefon.


Jeśli posiadasz te dane, zadzwoń na Infolinię pod numer 197 97 lub +48 32 604 30 01 i wybierz kolejno korzystając z klawiatury telefonu:

  • Opcję Klienta Indywidualnego
  • Logowanie do Bankowości Telefonicznej
  • W kolejnym kroku wprowadź swój 8, 9 lub 10 cyfrowy login przesłany e-mailem i wciśnij #
  • Następnie lektor poprosi Cię o wprowadzenie 4 wybranych cyfr z 8-cyfrowego hasła do Bankowości Telefonicznej, które wysłaliśmy do Ciebie SMS-em.  Hasło to mogłeś także zmienić na swoje własne (również 8-cyfrowe).

Gdy wprowadzisz prawidłowe dane, usłyszysz komunikat o poprawnym logowaniu do Bankowości Telefonicznej. Dopiero wtedy możesz w pełni skorzystać z naszych usług telefonicznych.


Sprawdź, jak zalogować się do Bankowości Telefonicznej

Dzwoniąc z aplikacji Getin Mobile na infolinię jesteś od razu zweryfikowany jako Klient. Niektóre dyspozycje możesz zlecić bez dodatkowej autoryzacji m.in. odblokowanie kart debetowych i kredytowych, założenie lokaty, zamówienie karty kredytowej, zastrzeżenie karty. 

Dzwoniąc z aplikacji Getin Mobile na infolinię pracownik będzie mógł przekazać wszystkie informacje dotyczące produktów jak i danych zawartych w systemie m.in. saldo dostępnych środków, pełnomocników do rachunku, karty jakie posiada Klient w systemie, daty ich ważności. 

Zdajemy sobie sprawę, że nowe technologie bywają trudne. Jednak gdy się do nich przyzwyczaimy, dochodzimy do wniosku, że w bardzo prosty sposób ułatwiają nam życie. Kiedy wykonujemy połączenie ze smartfona, klawiatura najczęściej przestaje być widoczna, a na ekranie wyświetlane są szczegóły bieżącego połączenia. W momencie gdy lektor prosi nas o wybór opcji (np. „wybierz 3”), powinniśmy wiedzieć, jak skorzystać z klawiatury w trakcie rozmowy.


Gdy podczas trwającego połączenia spojrzymy na telefon, powinniśmy ujrzeć na ekranie ikonkę o nazwie klawiatura, przyciski lub panel numeryczny. Najczęściej ma ona również symbol klawiatury składającej się z 9 przycisków. Po jej wybraniu jesteśmy w stanie wprowadzić cyfry i znaki, które przekierują nas do wybranych opcji. Jeśli nie możemy takiego przycisku znaleźć, to najprawdopodobniej klawiatura będzie dostępna pod przyciskiem Opcje lub Więcej.


Niestety każdy telefon jest inny i wszystko zależy od marki telefonu, jego modelu i systemu operacyjnego, dlatego nie możemy Ci jednoznacznie wskazać lokalizacji tej opcji.

Po tonowym wprowadzeniu loginu oraz wskazanych cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej możesz uzyskać szczegółowe informacje oraz wydawać dyspozycje do posiadanych przez Ciebie produktów.


Wszystkie dyspozycje, jakie możesz składać na Infolinii, znajdują się w Komunikacie dla Użytkowników Bankowości Elektronicznej.


Kliknij tu, aby zobaczyć pełną listę dyspozycji

Po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej masz możliwość samoobsługi na Infolinii, czyli odsłuchiwania informacji o produktach i wydawania dyspozycji w naszym automatycznym serwisie telefonicznym. Serwis ten jest dostępny 24h/dobę. Poniżej lista informacji i dyspozycji, jakie możesz wydać bez łączenia się z konsultantem:


Dyspozycje:

  • aktywacja karty debetowej
  • zmiana numeru PIN do karty
  • odblokowanie Bankowości Internetowej
  • reset hasła do Bankowości Internetowej
  • zmiana hasła do Bankowości Telefonicznej

Informacje o rachunkach:

  • saldo i dostępne środki
  • 5 ostatnich operacji (autoryzacje kartą, dokonane płatności kartą, obciążenia i uznania)
  • limity transakcji na karcie

Informacje o lokatach:

  • informacje o saldzie i walucie lokat
  • okres lokat
  • data zakończenia/odnowienia
  • oprocentowanie

Informacje o kartach kredytowych:

  • saldo i dostępne środki
  • 5 ostatnich operacji (obciążenia i uznania wraz z autoryzacjami)
  • kwota i data spłaty najbliższej kwoty minimalnej, oraz całości zadłużenia za poprzedni cykl rozliczeniowy
  • informacje o aktywnych kartach dodatkowych
  • limity transakcji na karcie

Informacje o kredytach gotówkowych:

  • saldo kredytu wraz z walutą
  • wysokość i data najbliższej raty
  • wysokość i waluta zaległości
  • całkowita kwota kapitału kredytu
  • nadpłata

Informacje o kredytach hipotecznych:

  • saldo kredytu wraz z walutą
  • wysokość, waluta i data najbliższej raty
  • wysokość i waluta zaległości
  • dodatkowe koszty oraz ubezpieczenia

Zobacz schemat infolinii

Dla Twojej wygody udostępniamy 4 sposoby aktywacji karty i zmiany numeru PIN do karty:

  • Przez Bankowość Internetową

Zaloguj się do Bankowości Internetowej i wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty. Następnie jeśli chcesz aktywować kartę, naciśnij przycisk Aktywuj, natomiast jeśli chcesz zmienić numer PIN, wybierz przycisk Szczegóły. W tym widoku pojawi się opcja Zmień PIN. Po wciśnięciu tego przycisku system poprosi Cię o wprowadzenie nowego 4-cyfrowego numeru PIN oraz o jego powtórzenie  Po wykonaniu tych czynności kliknij Zapisz. Następnie otrzymasz SMS-em kod autoryzacyjny. Przepisanie go i zatwierdzenie spowoduje nadanie nowego kodu PIN do Twojej karty.

  • Przez Bankowość Mobilną

Zaloguj się do Bankowości Mobilnej i wejdź do menu znajdującego się w górnej części ekranu (trzy równoległe kreski, ułożone jedna pod drugą). Następnie wybierz Karty, a na ekranie telefonu pokażą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty. Znajdź właściwą i wejdź w Szczegóły karty. Jeśli w tym momencie chcesz aktywować kartę, naciśnij przycisk Aktywuj. Jeśli chcesz zmienić numer PIN, wejdź w Więcej i wybierz Zmień PIN. Na tym etapie pojawią się do uzupełnienia dwa okna, w które trzeba wpisać nowy kod PIN. Po poprawnym wprowadzeniu numeru PIN naciśnij Potwierdź.

  • Przez Infolinię - samodzielnie w systemie automatycznym

Zadzwoń  na Infolinię pod numer 197 97 lub +48 32 604 30 01 i wybierz opcję Klient Indywidulany, a później logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po wprowadzeniu loginu, zatwierdzeniu go przyciskiem #, a następnie wprowadzeniu wskazanych przez lektora cyfr z hasła stajesz się zweryfikowanym Klientem i masz możliwość wydawania dyspozycji. W zależności od tego co chcesz zrobić, wybierz odpowiednią opcję: aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN. Lektor odczyta 4 ostatnie cyfry z wszystkich kart, które posiadasz w Getin Banku. Przy karcie, którą chcesz aktywować lub zmienić PIN, wciśnij przycisk wskazany przez lektora i potwierdź #. Jeśli chcesz zmienić numer PIN, wprowadź 4 cyfry, które będą Twoim nowym kodem PIN do karty i potwierdź #, a następnie na prośbę lektora powtórz numer PIN i ponownie zatwierdź #. Następnie lektor powinien poinformować Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.

  • Przez Infolinię - połączenie z konsultantem

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, możesz również skontaktować się z Infolinią pod numerem 197 97 lub 0048 32 604 30 01. Gdy wybierzesz opcję Klient Indywidualny, a następnie połączenie z konsultantem, zadamy Ci kilka pytań weryfikacyjnych, a następnie przełączymy na proces nadawania PIN-u za pośrednictwem automatycznego systemu, w którym należy postępować zgodnie z wytycznymi lektora. Lektor wyczyta posiadane przez Ciebie karty. Przy karcie, której chcesz nadać nowy numer PIN, wybierz cyfrę na klawiaturze telefonu, którą wskazuje lektor i potwierdź #. W kolejnym kroku wprowadź 4 cyfry, które będą nowym numerem PIN do Twojej karty i potwierdź #, a następnie na prośbę lektora powtórz kod PIN i również zatwierdź #. Lektor powinien poinformować Cię o poprawnym nadaniu nowego numeru PIN.

Uwaga! Po ustanowieniu lub zmianie numeru PIN początkowo w niektórych punktach mogą występować trudności z akceptacją płatności. Po maksymalnie czwartym wprowadzeniu kodu PIN do terminala płatność powinna zostać przyjęta. Jeśli jednak kod nie zostanie zaakceptowany, oznacza to, że wprowadzasz błędny PIN.

Koszt połączenia z Infolinią 197 97 Getin Banku jest zgodny z opłatą jak za połączenie do sieci stacjonarnej według taryfy Twojego operatora. Bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie z tym numerem telefonu. 

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00.
Przez całą dobę 7 dni w tygodniu przyjmowane są również następujące dyspozycje:

  • zastrzeżenie karty,
  • zastrzeżenie dokumentu tożsamości,
  • obsługa automatyczna po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej.

Nasi konsultanci mogą kontaktować się z poniższych numerów telefonów:

  • 32 604 30 01
  • 32 604 90 00
  • 22 203 03 03
  • 22 203 03 01
  • 32 604 30 85

W przypadku zagubienia lub zapomnienia hasła do Bankowości Telefonicznej:

  • zaloguj się do Bankowości Internetowej, wejdź w sekcję Ustawienia -> Kanały dostępu -> Telefon, następnie kliknij w przycisk Zmiana Hasła,
    lub
  • zadzwoń na Infolinię pod numer tel. 197 97 lub +48 32 604 30 01 i wybierz opcję Klienta Indywidualnego. Następnie zostaniesz połączony z konsultantem. Po weryfikacji Twoich danych konsultant wyśle Ci nowe dostępy do Bankowości Telefonicznej,
    lub
  • udaj się do Placówki Banku.
    Znajdź najbliższą Placówkę

Dane takie jak adres email, adres zameldowania oraz adres korespondencyjny można zmienić po zalogowaniu się do Bankowości Internetowej.  Wystarczy wejść w Ustawienia, a następnie Dane kontaktowe, gdzie można dokonać zmiany poszczególnych danych w tej sekcji. Ich zmiana wymaga potwierdzenia kodem autoryzacyjnym.

Jeśli chcesz zmienić inne dane, możesz to zrobić na Infolinii znajdującej się pod numerem telefonu 197 97 lub +48 32 604 30 01. Oczywiście do wydania takiej dyspozycji niezbędne jest uprzednie zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej. Ważne, abyś podczas połączenia miał dostęp do aktualnego maila lub numeru telefonu komórkowego, który mamy zapisany w systemie Banku. W niektórych przypadkach konieczna może być aktualizacja danych w placówce Banku.
Znajdź najbliższą Placówkę

Ważne! Zgodnie z zapisem Umowy o Bankowość Elektroniczną, każdy Klient ma obowiązek poinformowania Banku o zmianie danych osobowych i teleadresowych.

Osoba niebędąca Klientem Banku za pośrednictwem Infolinii może dokonać następujących czynności:

  • uzyskać informację o bieżących produktach Banku,
  • uzyskać informację o adresach Placówek Banku,
  • uzyskać informację o kursach walut,
  • zablokować Kartę płatniczą Klienta Banku,
  • zlecić dyspozycję zastrzeżenia dokumentu tożsamości na okres 3 dni kalendarzowych.