W jaki sposób mogę aktywować Bankowość Telefoniczną?

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, a chcesz być w pełni obsługiwany na Infolinii VeloBanku, skontaktuj się z nami w celu aktywacji usługi. Możesz tego dokonać:

  • dzwoniąc na Infolinię pod numer tel. +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00). Po wybraniu opcji Klienta Indywidualnego wybierz połącznie z konsultantem. Jeśli potwierdzałeś swoją tożsamość w oddziale i mamy w systemie Twój aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail, wówczas po krótkiej weryfikacji możemy aktywować Bankowość Telefoniczną oraz Internetową.
  • udając się do Placówki Banku.
    Znajdź najbliższą Placówkę

Czy odpowiedź była pomocna?