Nie. Wnioski o świadczenie Dobry start składane są jednorazowo i dotyczą tylko roku szkolnego rozpoczynającego się w danym roku kalendarzowym (wnioski składane w roku 2018 dotyczą rozpoczęcia roku szkolnego 2018/2019). Można było je składać  od 1 lipca br. do 30 listopada br. Od 1 do 30 lipca br. wnioski można było składać tylko w formie elektronicznej.

Wniosek o świadczenie Dobry start był dostępny w serwisie bankowości internetowej od 1 lipca br. do 30 listopada br. Wnioski w formie drukowanej składane osobiście w miejscu wskazanym przez organ prowadzący w gminie, któremu podlegasz ze względu na miejsce zamieszkania były przyjmowane od 1 sierpnia br. do 30 listopada br.

Wniosku Dobry start nie można  było złożyć w oddziale Banku ani przez infolinię Banku.

Nie. Przyznane świadczenie jest zwolnione od podatku. Nie będzie też podlegało egzekucji ani wliczeniu do dochodu przy ustalaniu prawa do świadczeń z innych systemów wsparcia.