Co jeszcze powinienem wiedzieć o płatnościach zabezpieczonych usługą 3D Secure?

W sytuacji gdy:

Podczas potwierdzania transakcji otrzymujesz informację o konieczności kontaktu z Bankiem:

zweryfikuj, czy poprawnie wprowadziłeś numer karty i czy Getin Bank posiada Twój aktualny numer telefonu. 

  • w przypadku błędnie wprowadzonego numeru karty powinieneś jeszcze raz dokonać transakcji.
  • w przypadku błędnego numeru telefonu lub jego braku w systemie bankowym zleć dyspozycję poprawy/uzupełnienia tych danych.

Nie otrzymujesz SMS-a z kodem do potwierdzania transakcji:

zweryfikuj, czy Twój numer telefonu jest poprawnie wprowadzony w Getin Banku.


Nie możesz wprowadzić  kodu autoryzacyjnego / nie widzisz pola na wprowadzenie kodu:

sprawdź, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki. Powyższe może być także spowodowane dokonywaniem płatności przez telefon, co powoduje nieprawidłowe wyświetlanie strony.


Chcesz dokonać płatności internetowej  i aktywować usługę, ale w komunikacie do potwierdzenia kodem SMS jest  informacja "skontaktuj się z Bankiem"  przez co nie możesz samodzielnie aktywować usługi:

zweryfikuj, czy Twój numer telefonu jest wprowadzony w systemie bankowym. W przypadku błędnego numeru telefonu lub jego braku w systemie bankowym zleć dyspozycję poprawy/uzupełnienia tych danych. 


Komunikaty, które Ci się wyświetlają, są po angielsku:

komunikaty dotyczące usługi 3D Secure dostępne są w języku polskim i angielskim. Masz możliwość zmiany języka. Opcja dostępna jest w lewym, górnym rogu komunikatu. 


Nie chcesz otrzymywać kodu za pośrednictwem SMS:

w Getin Banku jedyną możliwą opcją autoryzacji transakcji przy pomocy usługi 3D Secure  jest potwierdzenie jej kodem SMS. 

Czy odpowiedź była pomocna?