Nie pamiętam kodu PIN do karty – co mam zrobić?

PIN możesz zmienić w Bankowości Internetowej, Mobilnej oraz telefonicznie poprzez Infolinię banku.


ZMIANA PINU W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

  • zaloguj się do Bankowości Internetowej,
  • wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
  • następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, której dyspozycja ma dotyczyć,
  • w tym widoku pojawia się opcja Zmień PIN,
  • po wciśnięciu tego przycisku system prosi o wprowadzenie numeru PIN, który ma zostać przypisany do karty,
  • we wskazanym miejscu wpisz wybrane przez siebie cztery cyfry, a następnie powtórz je we wskazanym polu i kliknij Zapisz,
  • następnie potwierdź zmianę kodem autoryzacyjnym, który otrzymasz SMS-em.

ZMIANA PINU W BANKOWOŚCI MOBILNEJ

  • zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
  • w menu głównym aplikacji w sekcji Moje produkty wybierz opcję Karty,
  • w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, której PIN chcesz zmienić i wybierz przycisk Szczegóły karty,
  • na dole ekranu pojawi się przycisk Więcej, którego wybór umożliwi Ci przejście do opcji Zmień PIN,
  • w następnym kroku zdefiniujesz nowy kod PIN do karty i potwierdzisz zmianę poprzez podanie PIN-u do Bankowości Mobilnej.

ZMIANA PINU PRZEZ BANKOWOŚĆ TELEFONICZNĄ

  • zadzwoń na Infolinię pod numer 197 97 lub +48 32 604 30 01,
  • wybierz opcję Klient Indywidualny, a następnie Logowanie do Bankowości Telefonicznej,
  • po prawidłowym zalogowaniu do usługi, wybierz z menu opcję Aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN,
  • lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz,
  • przy tej, do której chcesz zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź  #,
  • wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #, następnie powtórz tę czynność,
  • lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, zadzwoń na Infolinię pod numer 197 97 lub +48 32 604 30 01, a następnie:

  • wybierz opcję Klient Indywidualny,
  • następnie Połączenie z Konsultantem,
  • na początku rozmowy zadamy Ci kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji konsultant przełączy Cię do procesu nadawania PIN-u,
  • następnie lektor wyczyta 4 ostatnie cyfry z każdej karty, którą posiadasz,
  • przy tej, do której chcesz zmienić PIN, wciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę wskazaną przez lektora i potwierdź #,
  • wprowadź swój PIN do karty i potwierdź #. W kolejnym kroku powtórz tę czynność,
  • na koniec lektor poinformuje Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.

Czy odpowiedź była pomocna?