Zablokowałem kartę. Jak mogę ją odblokować?

Kartę możesz odblokować w Bankowości Internetowej, Mobilnej lub telefoniczne poprzez Infolinię banku oraz w oddziale banku.


ODBLOKOWANIE KARTY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

  • zaloguj się do Bankowości Internetowej,
  • wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
  • następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, która jest zablokowana,
  • w tym widoku pojawia się opcja Odblokuj kartę,
  • po wybraniu tej opcji i kliknięciu Zapisz, otrzymasz kod autoryzacyjny w wiadomości SMS,
  • zatwierdź operację otrzymanym kodem SMS.

ODBLOKOWANIE KARTY W BANKOWOŚCI MOBILNEJ

  • zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
  • w menu głównym aplikacji, w sekcji Moje produkty, wybierz opcję Karty,
  • w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na: Karty debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, którą chcesz odblokować i wybierz przycisk Szczegóły karty,
  • następnie naciśnij przycisk Odblokuj, dostępny na dole ekranu,
  • na kolejnym ekranie odczytaj potwierdzenie odblokowania karty i wybierz przycisk Odblokuj kartę,
  • po potwierdzeniu odblokowania karty Twoim kodem PIN do Bankowości Mobilnej, karta zostanie odblokowana.

ODBLOKOWANIE KARTY PRZEZ INFOLINIĘ

Czy odpowiedź była pomocna?