Kiedy mogę zerwać lokatę?

Aktywną lokatę możesz zerwać w dowolnym momencie jej trwania.

 

Czy mogę zerwać lokatę na dowolny rachunek?
Lokatę możesz zerwać na:

  • Twoje konto w naszym banku;
  • Konto w innym banku, z którego opłaciłeś zrywaną lokatę (nie możesz edytować numeru tego konta).

Do zwrotu środków z lokaty walutowej możesz wskazać tylko swój rachunek w naszym banku, najlepiej w tej samej walucie co lokata.

 

Jak zerwać lokatę?

  • zaloguj się do Bankowości Internetowej/Mobilnej,
  • wybierz zakładkę Lokaty, a następnie przycisk Zerwij przy lokacie, którą chcesz zerwać,
  • wyświetlimy dwa pola do wskazania dyspozycji:
    • Zerwij lokatę lub
    • Zobacz całą ofertę i przenieś środki na nową lokatę,
  • wybierz z listy konto do zwrotu środków z lokaty,
  • kliknij Zapisz.

 

Co jeszcze musisz wiedzieć?

  • jeśli zrywasz lokatę, tracisz odsetki (chyba że zapisy w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych mówią inaczej);
  • jeśli przelew jest na Twoje konto w naszym banku, środki od razu się na nim pojawią;
  • jeśli zlecisz przelew do innego banku na rachunek, z którego opłaciłeś zrywaną lokatę, środki będą wysłane zgodnie z naszymi sesjami wychodzącymi;
  • jeśli nie możesz wybrać żadnego rachunku do przelewu, zerwanie lokaty możesz zlecić na Infolinii pod numerem +48 664 919 797, po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej oraz w najbliższym oddziale banku;
  • limity kwotowe poleceń przelewów określa Komunikat Zasady realizacji transakcji płatniczych dla osób fizycznych w VeloBank S.A.

Czy odpowiedź była pomocna?