Nie dostaję powiadomień o nowych operacjach do potwierdzenia. Dlaczego?

Jeżeli po zleceniu operacji w Bankowości Mobilnej nie otrzymujesz powiadomień push, sprawdź w Ustawieniach aplikacji/Powiadomienia w aplikacji, czy masz włączone powiadomienia. Dodatkowo możesz upewnić się w ustawieniach telefonu/ uprawnienia aplikacji, czy masz włączoną tę opcję. W szczególnych przypadkach zależnych na przykład od producenta telefonu lub zainstalowanego na nim oprogramowania może się zdarzyć, że powiadomienie push nie zostanie wyświetlone na urządzeniu. Jeśli zleciłeś operację w Bankowości Internetowej i nie dostałeś pusha, pamiętaj, że możesz zalogować się do aplikacji, a następnie sprawdzić sekcję Powiadomienia, tu znajdziesz jeszcze niezaakceptowane powiadomienia autoryzacyjne. Wystarczy, że sprawdzisz, czy zgadzają się szczegóły operacji, a następnie klikniesz Potwierdź, by zlecić operację.

Czy odpowiedź była pomocna?