Wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, wybierzesz zakładkę "Polecam Proste Zasady" i wygenerujesz kod polecenia. Kod możesz przesłać wybranej osobie lub przekazać w inny dowolny sposób.

W bankowości internetowej i aplikacji mobilnej będzie widoczna informacja, ile razy kod został wykorzystany.

Zgody można wyrazić w bankowości internetowej, na infolinii oraz w placówkach.

Nagrodę otrzymasz do końca miesiąca następującego po spełnieniu warunków, czyli jeśli otworzysz konto w maju, warunki spełnisz w czerwcu, lipcu i sierpniu, to nagrodę otrzymasz we wrześniu.

Nagroda zostanie przelana na rachunek, który obecny Klient wybierze jako rachunek powiązany z promocją, a nowy Klient otrzyma nagrodę na konto otwarte z użyciem kodu polecenia w promocji.

Można polecić konto osobie, która nie ma w Banku Konta Osobistego.

Zarówno przez stronę WWW, na infolinii oraz w placówkach.

Kod polecenia należy podać doradcy podczas zakładania rachunku albo wpisać w odpowiednie pole podczas wnioskowania o konto na stronie WWW.

Utrzymanie zgód marketingowych oraz spełnienie warunków przez nowego Klienta.

Wygeneruj go ponownie w swojej bankowości internetowej, aplikacji mobilnej albo zadzwoń na infolinię. Kod możesz przypomnieć także w placówkach.

Maksymalnie za 5 skutecznie poleconych rachunków.

Tak, wygeneruj swój kod polecenia i przekazuj dalej.

Tak, łączy się, chyba że regulamin innej promocji stanowi inaczej.