Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Bankowość Mobilna

Pytania i odpowiedzi

1. Skąd mogę pobrać aplikację mobilną Getin Banku?

Aplikację Getin Mobile pobierzesz ze sklepu właściwego dla systemu operacyjnego Twojego telefonu. Dla poszczególnych systemów są to sklepy:

2. Na jakich systemach działa Bankowość Mobilna Getin Banku?

Aplikacja Getin Mobile dostępna jest na platformach:

  • Android od wersji 4.1 wzwyż,
  • iOS w wersji 9.3 wzwyż,
  • Windows dla wersji systemu 8.0 wzwyż.

3. Czy korzystanie z aplikacji mobilnej banku jest bezpieczne?

Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:

  • Hasło do logowania – logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z dwóch rodzajów hasła: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym.
  • PIN – transakcje wykonywane przez aplikację wymagają zwykle potwierdzenia kodem PIN tak jak transakcje wykonywane kartą płatniczą.
  • Limity – operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
  • Blokowanie aplikacji – dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować w Bankowości Internetowej.
  • Automatyczne wylogowanie – w Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
  • Szyfrowanie danych – dane przekazywane są przy użyciu bezpiecznego protokołu SSL

Ty też możesz zadbać o to, aby korzystanie z bankowości mobilnej było bardziej bezpieczne:

  • Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa
  • Stwórz silne hasło do systemów Bankowości Internetowej i Mobilnej
  • Aktualizuj Przeglądarkę i Bankowość Mobilną do najnowszej wersji
  • Chroń swoje dane uwierzytelniające do Bankowości Internetowej i Mobilnej

Więcej informacji o zasadach bezpiecznego bankowania znajdziesz tutaj

4. Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej banku?

Korzystanie z aplikacji mobilnej Getin Banku jest bezpłatne.

5. Zgubiłem telefon komórkowy z zainstalowaną aplikacją mobilną. Co mam zrobić, żeby zabezpieczyć środki?

W razie zgubienia telefonu komórkowego z zainstalowaną aplikacją mobilną:

  • zaloguj się do Bankowości Internetowej, przejdź do Ustawień
  • w sekcji Aplikacje wybierz opcję Bankowość Mobilna.
  • następnie przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Usuń oraz potwierdź czynność.

Usunięcie urządzenia z Bankowości Internetowej spowoduje dezaktywacje profilu na urządzeniu mobilnym.

6. Jak mogę skorzystać z Bankowości Mobilnej?

  • Zainstaluj aplikację
    Wyszukaj i pobierz aplikację mobilną Getin Mobile ze sklepu GooglePlay, AppStore lub Sklepu Windows.
  • Aktywuj aplikację
    Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji podaj login i hasło do Twojej Bankowości Internetowej, a następnie nadaj swoje hasło do Bankowości Mobilnej.
    Wybierz tradycyjną wersję hasła składającą się minimalnie z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”.

Po zakończeniu procesu pierwszego logowania możesz korzystać z Bankowości Mobilnej. Przy następnym logowaniu wystarczy, że na ekranie telefonu odwzorujesz wybrany symbol graficzny lub wprowadzisz ustanowione przez siebie hasło do Bankowości Mobilnej – w zależności od wybranej przez Ciebie metody logowania.  


WAŻNE! Aby w pełni korzystać z Bankowości Mobilnej, nadaj także kod PIN do potwierdzenia transakcji

7. Czym jest kod PIN do Bankowości Mobilnej?

Aby w pełni korzystać z Bankowości Mobilnej i dokonywać operacji należy zdefiniować kod PIN, którym będziesz zatwierdzał dyspozycje dokonane za pośrednictwem aplikacji mobilnej takie jak np. przelewy.

Kod PIN składa się z 4 cyfr. Możesz go ustanowić:

  • bezpośrednio w Bankowości Mobilnej wybierając Menu, a następnie w sekcji Ustawienia przycisk Nadaj PIN;
  • w Bankowości Internetowej w Ustawieniach, w sekcji Aplikacje wybierając zakładkę Bankowość Mobilna. Przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Nadaj PIN.

Ze względu bezpieczeństwa kod PIN musi zawierać min. trzy różne cyfry i nie może składać się z czterech kolejnych cyfr. 


Dla ułatwienia po pierwszej instalacji aplikacji mobilnej, kiedy zalogujesz się do Bankowości Mobilnej zobaczysz przypomnienie kierujące do nadania PIN-u w Bankowości Mobilnej.  

8. Jaki jest limit dzienny dla operacji wykonywanych poprzez Bankowość Mobilną?

Początkowy domyślny limit operacji wykonywanej przez Bankowość Mobilną to:

  • 1000 zł dla pojedynczej transakcji,
  • 5000 zł limitu dziennego.

Istnieje możliwość zmiany limitów. Aby tego dokonać zaloguj się do Bankowości Mobilnej a następnie:

  • wejdź w Ustawienia,
  • w sekcji Bezpieczeństwo wybierz zakładkę Limity Transakcji,
  • w części dotyczącej limitów w Bankowości Mobilnej wybierz opcję Edytuj Limity,
  • zdefiniuj nowe kwoty limitów i zatwierdź je kodem SMS lub kodem Token.

Limity możesz zmienić również w Bankowości Internetowej:

  • wejdź w Ustawienia,
  • w sekcji Aplikacje wybierz zakładkę Bankowość Mobilna,
  • w części dotyczącej Limitów wybierz przycisk Zmień,
  • zdefiniuj nowe kwoty limitów i zatwierdź je kodem SMS lub kodem Token.

Szczegółowe informacje o limitach obowiązujących w Bankowości Elektronicznej znajdziesz w Komunikacie dla Użytkowników Bankowości Elektronicznej Getin Noble Bank S.A. dostępnym na stronie Bankowości Mobilnej.

9. Czy mogę zmienić kod PIN zatwierdzający transakcje w Bankowości Mobilnej?

Tak możesz zmienić kod PIN zatwierdzający transakcje w Bankowości Mobilnej. Aby tego dokonać zaloguj się do Bankowości Mobilnej, a następnie:

  • wejdź w Menu,
  • w sekcji Ustawienia wybierz opcję Zmiana PIN,
  • Następnie podaj login i hasło do Bankowości Internetowej,
  • zdefiniuj nowy kod PIN oraz zatwierdź go kodem SMS lub kodem Token.

PIN możesz zmienić również w Bankowości Internetowej w sekcji Ustawienia, Aplikacje wybierz opcję Bankowość Mobilna, a następnie przycisk Zmień PIN.

10. W jaki sposób mogę odblokować Bankowość Mobilną?

Jeżeli trzykrotnie błędnie wpiszesz hasło do aplikacji mobilnej dostęp zostanie zablokowany. W celu odblokowania dostępu należy zalogować się do Bankowości Internetowej, a następnie:

  • wejść w Ustawienia,
  • w sekcji Aplikacje wybierz zakładkę Bankowość Mobilna
  • następnie przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Zablokowane urządzenia mobilne wybierz przycisk Odblokuj
  • potwierdź. 

11. Jak zmienić hasło do Bankowości Mobilnej?

Hasło możesz zmienić bezpośrednio w aplikacji mobilnej wybierając Menu (trzy kreski w górnym rogu ekranu), a następnie w sekcji Ustawienia przycisk Zmiana hasła. Zmiana będzie wymagała podania dotychczasowego hasła oraz zatwierdzenia poprzez podanie kodu PIN do aplikacji mobilnej.

Jeśli nie pamiętasz dotychczasowego hasła masz dwie możliwości:

  • W aplikacji mobilnej przed zalogowaniem wybierz Menu, a następnie opcję Lista profili. Po wybraniu przycisku Dodaj nowy profil będziesz mógł utworzyć kolejny profil weryfikując się loginem i hasłem do Bankowości Internetowej. Po podaniu danych do logowania w Bankowości Internetowej zostaniesz poproszony o zdefiniowanie nowego hasła do Bankowości Mobilnej. Pamiętaj, aby przed kolejnym logowaniem do aplikacji mobilnej wybrać najpierw nowy profil – wejdź w Menu, Lista profili i oznacz nowy profil jak domyślny.  W tym samym miejscu możesz usunąć poprzedni profil, do którego nie pamiętasz hasła – wybierz przy nim przycisk Usuń.
  • Usuń dane urządzenia mobilnego w Bankowości Internetowej (Ustawienia, Aplikacje, zakładka Bankowość Mobilna, przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Usuń). Następnie ponownie zainstaluj aplikację i zdefiniuj hasło do aplikacji zainstalowanej na telefonie komórkowym.

12. W Bankowości Mobilnej nie działa wyszukiwarka bankomatów i placówek. Co mam zrobić?

W celu prawidłowego działania wyszukiwarki bankomatów i oddziałów Getin Banku należy włączyć usługę lokalizacji w telefonie komórkowym. Uruchomienie tej funkcji pozwala Bankowości Mobilnej na określenie przybliżonego położenia na podstawie danych pochodzących z takich źródeł, jak sieci Wi-Fi lub satelity systemu GPS, lub stacje bazowe telefonii komórkowej.

13. Nie mogę zamówić karty HCE w aplikacji. Co mam zrobić?

Usługa płatności zbliżeniowych HCE dostępna jest dla wybranych telefonów z system operacyjnym Android, które posiadają moduł NFC. Każdy Klient może posiadać tylko jedną kartę HCE do rachunku. Jeżeli posiadasz aktywną kartę HCE a chciałbyś zamówić nową, to w takiej sytuacji należy zastrzec obecną kartę w Bankowości Mobilnej, Internetowej lub na Infolinii i zamówić nową z aplikacji Getin Mobile.

14. Czym jest BLIK i jak działa?

BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do Internetu i aplikacja Getin Mobile. 


BLIKIEM możesz zapłacić za swoje zakupy w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wypłacić pieniądze z bankomatu. W tym celu wystarczy, że użyjesz 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujesz w aplikacji Getin Mobile. Aby korzystać z tej opcji aktywuj BLIK w aplikacji mobilnej:


  • Menu aplikacji wybierz BLIK.
  • następnie wejdź w zakładkę Aktywuj BLIK,
  • wybierz konto do jakiego chcesz dodać możliwość płacenia BLIKIEM
  • zaakceptuj Regulamin Rachunków Bankowych, kart debetowych oraz Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych.

Więcej o BLIK znajdziesz na naszej stronie internetowej

15. Gdzie mogę płacić kodem BLIK?

Korzystając z BLIK:

Więcej o BLIK znajdziesz na naszej stronie internetowej

16. Jakie czynności mogę wykonać poprzez Bankowość Mobilną?

W Bankowości Mobilnej:

  • sprawdzisz stan konta, który jest widoczny na głównym ekranie aplikacji. Stan konta możesz także sprawdzić przed zalogowaniem Sprawdź sczegóły tutaj
  • sprawdzisz stan swoich oszczędności,
  • wykonasz przelew,
  • założysz, edytujesz i zerwiesz lokatę,
  • założysz, edytujesz i zerwiesz lub zakończysz zlecenie stałe,
  • możesz zarządzać swoimi kartami, zarówno kredytowymi jak i debetowymi w zakresie: aktywacji, zablokowania, odblokowania i zastrzeżenia karty. Możesz także zmienić limity transakcji, nadać lub zmienić PIN do karty, wykonać spłatę karty kredytowej oraz przelew z karty,
  • sprawdzisz swoje kredyty gotówkowe, hipoteczne i limity kredytowe
  • doładujesz telefon,
  • możesz tworzyć archiwum paragonów – zrób zdjęcie paragonu i przypisz je do odpowiedniej transakcji,
  • możesz do nas napisać lub zadzwonić poprzez zakładkę Kontakt. Dzwoniąc z aplikacji po zalogowaniu jesteś od razu zweryfikowany jako Klient bez podawania hasła do Bankowości Telefonicznej.
  • możesz pobrać wyciągi z konta i zmienić formę ich otrzymywania,
  • możesz zarządzać kanałami dostępu np. zablokować/odblokować kanały dostępu do Banku, sprawdzić udane i nieudane logowania do Bankowości Internetowej, sprawdzić listę aktywnych urządzeń i je odłączyć,
  • złożysz oświadczenie CRS/Euro Fatca.

17. Jak mogę sprawdzić stan konta przed zalogowaniem?

Usługę sprawdzania stanu konta przed zalogowaniem włączysz w Bankowości Mobilnej. W tym celu:

  • zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
  • wybierz z poziomu Menu opcję DOSTĘPNE ŚRODKI PRZED LOGOWANIEM,
  • przesuń suwak w prawo, a na ekranie pojawią się pola:
    Rachunek, do którego będą wyświetlane dostępne środki z możliwością zmiany - podgląd można ustawić tylko dla rachunków: osobistych, firmowych, kont walutowych i kont oszczędnościowych,
    Sposób prezentacji środków – do wyboru masz prezentację kwotową i procentową, dodatkowo możliwość włączenia informacji o ostatniej operacji dokonanej na rachunku, dla którego pokazywane są dostępne środki.

Po dokonaniu wyboru wybierz przycisk Zapisz. Od tego momentu na ekranie przed zalogowaniem będziesz miał informację o dostępnych środkach oraz jeśli wybrałeś taką opcje również o ostatniej operacji na rachunku.

18. Gdzie w Bankowości Mobilnej aktywuję kartę i nadam do niej kod PIN?

Aby aktywować kartę i nadać kod PIN zaloguj się do Bankowości Mobilnej, a następnie:

  • Menu aplikacji w sekcji Moje produkty wybierz Karty,
  • po wejściu w Szczegóły karty wybierz opcję Aktywuj,
  • dalej zostaniesz poproszony o podanie numeru karty oraz ustawienie PIN-u do karty,
  • po wybraniu przycisku Aktywuj widocznego na dole ekranu potwierdź operację PIN-em do Bankowości Mobilnej i wybierz Zatwierdź – karta zostanie aktywowana. 

19. Gdzie w Bankowości Mobilnej mogę zarządzać swoimi kartami płatniczymi?

Aby zarządzać kartami płatniczymi w Bankowości Mobilnej z poziomu Menu w sekcji Moje produkty wybierz Karty. Po wybraniu danej karty i wejściu w szczegóły na dole ekranu dostępne są przyciski:

  • zablokuj,
  • zastrzeż,
  • zmień limity,
  • przycisk Więcej, pod którym dostępna jest zmiana PIN i historia karty.

Aby przejść do danej funkcjonalności należy wybrać odpowiedni przycisk i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie. Wszystkie operacje poza zablokowaniem karty wymagają autoryzacji poprzez podanie PIN-u do Bankowości Mobilnej.


Sprawdź również jak aktywować kartę w Bankowości Mobilnej tutaj

20. Co będzie jeśli zgubię telefon, a mam uruchomione płatności BLIK? Co mam zrobić, żeby zabezpieczyć swoje środki?

Dla zwiększenia bezpieczeństwa aplikacja umożliwia wybór dwóch opcji zatwierdzania transakcji:

  • wszystkie transakcje zatwierdzane kodem PIN bez względu na ich rodzaj oraz kwotę,
  • do 3 transakcji dziennie na kwotę do 50 zł w sklepach stacjonarnych bez podawania kodu PIN.

Wszystkie płatności w Internecie oraz wypłaty z bankomatów nadal wymagać będą zatwierdzenia kodem PIN. Klient decyduje w jaki sposób chce zatwierdzać operacje w ustawieniach aplikacji. Ustawienia można samodzielnie zmieniać w zależności od potrzeb.

21. Jak sprawdzić, czy w moim telefonie mogę uruchomić logowanie się odciskiem palca?

Jeśli na urządzeniu nie ma dodanego odcisku/odcisków palców, Aplikacja Mobilna nie wyświetli opcji logowania palcem w ramach ekranów logowania/aktywacji logowania palcem ani w ustawieniach.


Logowanie odciskiem palca jest dostępne na platformach iOS i Android  (od ver. 6.0) na urządzeniach posiadających skonfigurowany czytnik linii papilarnych. Usługa jest wspierana na urządzeniach: Samsung: Galaxy S6, Galaxy S7; Sony: Xperia Z5, Xperia Z5 Compact, Xperia Z5 Premium; Google: Nexus 6P, Nexus 5X; Pozostałe: HTC One A9, Huawei Mate 8, Huawei Honor 8, OnePlus 2, Xiaomi Mi5.


Niektóre urządzenia z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych nie wspierają natywnej obsługi czytnika linii papilarnych zgodnej z systemem Android 6.0, w oparciu o którą działa aplikacja. Dotyczy to m.in. telefonów Samsung Galaxy S5 i Samsung Galaxy Note 4, dlatego na tych urządzeniach logowanie odciskiem palca może nie działać.

22. Mam czytnik linii papilarnych w telefonie ale nie widzę opcji logowania palcem, dlaczego?

Twój telefon nie wspiera natywnej obsługi czytnika linii papilarnych zgodnej z systemem Android wersji 6.0 w oparciu o którą działa udostępnione przez nas rozwiązanie. Dotyczy to m.in. telefonów Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy Note 4.

23. Jak włączyć powiadomienia push w Aplikacji Mobilnej?

W Aplikacji Mobilnej wejdź w Ustawienia, a następnie w pozycję Powiadomienia, a następnie wybierz do jakich operacji chcesz otrzymywać powiadomienia. Powiadomienia push są darmowe, w każdym momencie w Ustawieniach możesz wyłączyć otrzymywanie Powiadomień lub zmienić ich zakres.

24. Czy aby płacić zbliżeniowo telefonem muszę mieć dostęp do Internetu?

Możesz płacić zbliżeniowo telefonem, dzięki HCE również w trybie offline, czyli bez dostępu do Internetu. Możesz w ten sposób wykonać do 25 transakcji. Po wykorzystaniu tego limitu, po połączeniu z Internetem limit transakcji zbliżeniowych zostanie automatycznie odnowiony.

25. Czy korzystanie z płatności zbliżeniowych HCE bez logowania jest bezpieczne? Co jeśli mam aktywowaną kartę HCE i zgubię lub ktoś ukradnie mi telefon?

Jeśli chodzi o płatności zbliżeniowe HCE przed zalogowaniem, w przypadku zgubienia/kradzieży telefonu sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku zgubienia zbliżeniowej karty płatniczej. Jeśli nie zastrzeżesz karty wystarczająco szybko, istnieje ryzyko, że nieuprawniona osoba dokona z Twojego konta płatności zbliżeniowych do 50 zł. Więc z telefonem tak jak z kartą płatniczą, lepiej mieć go na oku, a jeśli już zdarzy się zgubienie bądź kradzież, należy szybko zastrzec kartę HCE.