Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Nowa Bankowość Internetowa dla Klientów GB24

Pytania i odpowiedzi

1. Jak sprawdzić, czy zostałem objęty zmianami?

Zmiana dotyczy Klientów, którzy korzystali z bankowości GB24, czyli osób logujących się za pośrednictwem witryny: https://bank.gb24.pl/.

2. Jakim loginem i hasłem mam się zalogować do nowej Bankowości Internetowej?

Po wejściu na stronę www.getinbank.pl należy zalogować się przy użyciu dotychczasowego loginu i hasła. Są jednak wyjątki od tej reguły:

  • Klienci posiadający już dostęp do nowej Bankowości Internetowej i jednocześnie korzystający z platformy GB24, powinni użyć loginu i hasła przypisanego do nowej bankowości,
  • w wyjątkowych, indywidualnych sytuacjach część Klientów otrzyma nowy login.

Obowiązujący login  potwierdzimy jeszcze indywidualnie w wiadomości do każdego Klienta. Prosimy o śledzenie komunikatów w systemie GB24 oraz skrzynek e-mail.

3. Korzystałem jednocześnie z platformy GB24 i nowej Bankowości Internetowej. Czy coś się dla mnie zmieniło?

W nowej Bankowości Internetowej są widoczne produkty, które dotychczas były dostępne tylko w platformie GB24. Wystarczy zalogować się w jednym miejscu – na www.getinbank.pl – swoim dotychczasowym loginem i hasłem do nowej Bankowości.

4. Czego potrzebuję do zalogowania się do nowej Bankowości Internetowej?

Do zalogowania będzie potrzebny dotychczasowy login – login zostanie potwierdzony jeszcze w wiadomości do każdego Klienta. Podczas pierwszego logowania do nowej Bankowości będzie również potrzebna aktywna i ważna karta TAN. Jeśli posiadasz kartę TAN i nie została ona dotychczas aktywowana, konieczna jest jej aktywacja. Klientów nie posiadających karty TAN prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem 197 97 w celu zamówienia karty.

5. Czy po udostępnieniu nowej Bankowości Internetowej mogę korzystać nadal ze starej platformy GB24?

Nie, nowa Bankowość zastąpiła platformę GB24. Wszystkie funkcjonalności i dane zostały przeniesione i są dostępne wyłącznie z poziomu nowej Bankowości.

6. Co się stało z dotychczasowymi danymi (historią, odbiorcami, przelewami zdefiniowanymi, limitami)?

Odbiorcy zdefiniowani, przelewy zdefiniowane oraz historia transakcji są zachowane w nowej Bankowości Internetowej.

7. Dlaczego nie widzę w nowej Bankowości produktów, do których jestem pełnomocnikiem?

Pełnomocnictwa będą widoczne dopiero w momencie, gdy ich właściciel przejdzie proces pierwszego logowania do nowej Bankowości Internetowej.

8. Czy muszę podawać numer telefonu i adres e-mail podczas pierwszego logowania do nowej Bankowości Internetowej?

Tak, te dane są wymagane w nowym systemie. Na numer telefonu komórkowego będą wysyłane jednorazowehasła autoryzacyjne niezbędne do potwierdzenia dyspozycji. Natomiast na adres e-mail będą wysyłane ważne komunikaty systemowe, np. potwierdzenie złożonego wniosku lub przypomnienie loginu do Bankowości.